Bög ?

Japp, nu är det definitivt. Jag har blivit bög på riktigt! Har skrålat till Melodifestival skivan halva dagen i min ensamhet :D

I övrigt så har jag även konverterat  till A.I.K på riktigt också :D Såå 2:a maj äre derrby som gäller :D

Och resan till kanarieholmarna var priceless!! Precis vad jag behövde för att få ordning på saker och ting! :D
Och fruktansvärt mycket visare blev jag :P


Imorgon blir även markbacken roligt igen :D Världens bästa sambo flyttar in en svängom :D

I know all about the "secret" game all of you play, and I just laugh at ya all !

Vet inte vilket som är mest pinsamt, att ni tror att jag är så dum att jag inte förstår..
Eller att ni fortfarande tror att ni är hemliga !  : D



Nee nu ska jag vel skråla vidare tills jag somnar! : D

Manboy, maanbooy !
Tunga grejer det där :P

Godnatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0