Vi vann : D

Nu har det ÄNTLIGEN hänt, i november nångång så slog vi grabbar vad om vem som skulle ramla på arslet först : D
Och så satsa vi en 20a var. Självklart satsade jag och Boo direkt våra pengar på Lollo : D

Och IDAG, nästan 5 månader senare hände det äntligen..
Och gissa vad.. Det var Lollo som drutta på arslet : D Hasha tyvär missade jag den händelsen..
Meen ärligheten tog över i henne så hon skickade iväg ett sms insåg snabbt att hon blev 20 kr fattigare.. : D
Haha klockrent.

Helgen då, trots omständigheterna så har helgen varit kanoners,
Heelt skön rakt egenom. Inga planer, inga förväntningar..
Utan allt bara flöt på som det ska : D
Och vi levde livet precis som back in the days.
i Lollos säng heela helgen : D  Sjukt braa.


Bara det att min rygg är total fuckad : (  Röra mig kan jag, utan problem.. Det är när jag ska stå, sitta eller ligga still som jag inser att ryggen kommer bli min död inom en väldigt snar framtid.. Sova kan jag inte heller.. Det är synd om mig..


---

Jag blir fan ledsen av att se vad du gör med ditt liv..
När ska du förstå att ingen runt om dig vill sitta och bara se på medans du förstör ditt liv..
Vi är rädda om dig, du betyder för mycket för att det ska kunna funka så..
Jag är ledsen men jag har inte orken längre, du måste visa att du vill ha min hjälp, så ska du få den tusen gånger om..
Men så länge du inte tar emot den så kan jag inte göra någe mer.
Förlåt, men det är så det funkar idag..

---

Altså, du gör mig glad rakt egenom : D

Och vad vore livet utan vännerna ?
Ingenting..



Neej nu ska jag draa mig..


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: anders

vem är de som gör dig så glad:P? va heter han?

2009-03-24 @ 09:33:16
Postat av: Maniak

Det är ju jag såklart :D

2009-03-27 @ 01:43:59
URL: http://maniaks.blogg.se.
Postat av: Millsorz

Hahaha :D

2009-03-27 @ 15:17:19
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: anders

haha precis:P

2009-03-27 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0