Jag är bjuden på fest..

De du..


Helgen, haha jobba hela helgen.. Skönt att ta det lungt oxå..
Meen så kom söndagen och sprit tarmen skrek efter föda,
så min inre nykterist pallade trycket..

Så det bar av mot björnis med Lollo, Dannie coh Putte.
Haha kvällen är oförglömlig, sjuukt kul på alla sätt och vis : D
Ingen vet varför, men kul vare : D
Rätt inställning skulle jag vilja kalla det.

Idag, efter jobbet skulle jag möta Dannie och Putte vid ekershallen för inhandling av mat..
Vi går in köper allt vi ska äta och heltplötsligt är Putte borta..
Haha jag och Dannie går ut ur affären och hittar honom halvt lost sittandes på en jävla låda utanför affären..
Så vi frågar vad han pysslar med och kommer fram till att han mår jävligt illa..
Tillslut lägger han sig på marken, precis utanför ingången till Ekershallen, och försöker kräkas..
Medans han ligger där coh mår dåligt sitter jag och Dannie på lådan och asgarvar..

Helt plötsligt från ingenstans, kl 2 MITT på dagen kommer en polisbil förbi rullandes..
Haha självklart stannar dom och kommer fram till oss och försöker lista ut vad det är för fel på Putte.
Jag och Dannie bara fortsätter asgarva, tills snuten vänder sig till mig
Polis : Är det här din kompis?

Jag : Haha jaa..
Polis : Tycker du att det är roligt att han mår dåligt ?
Jag : Haha nee
Polis : Vad fan skrattar du åt då ?
Jag : Hahah vet inte...
 
Skiit förbannad snubbe : D

Efter många om och men och MÅNGA blickar från folk runt omkring så fick Putte skjuts till sjukan..

Jag : Putte, vill du att vi ska följa med ?
Putte : Heh, nee det behövs inte, meen jag vill ha min chips påse : D


När han kom till sjukan sen så kunde dom konstatera att han hade den sjuk svåra, obotliga, dödliga sjukdommen..
BAKSMÄLLA..

Haha det var det roligaste som hänt på hela det här året : D Jag är hel nöjd iaf : D

Efter det gick vi hem till Dannie för att glo på film och käka, sagt och gjort helt plötsligt kommer Dannie på att det skulle komma en kille och titta på lägenheten, såå hon börjar städa, byta kläder och härja : D
Helt plötligt kommer hon in i rummet där jag ligger och gapar : MILLA, han ska ta med sig en kompis juu..!!
Snälla Milla, gör dig i ordning för fan !

Haha snäll vän det där ; )


Nej nu ska man snart iväg och jobba igen, tänkte ju power nuppa, meen inte fan fick jag det inte, Mr McGyver kom ju förbi också.. Hahah kuul snubbe..

Dannie : Milla ljug inte, han är fan inte kul nånstans..

Haha kärleeek..


Tiingeling com on baby shake that thing ; )


Undrar, hur en vanlig grej kan bli så stor ?
Varför envisas alla med att kasta sten på varandra istället för att ta itu med nåt från början ?
Den här gången behövs inget samtal till en utomstående i undran om mig..
Tänk så enkelt om frågan kom direkt till mig..?! Eftersom det är JAG som har det svaret, inte nån annan..

It´s  time to move on..

Neej jobbet kallar..

So long suckers ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0