I´ve Got To Touch You Right Now



Try to keep it down so nobody hears,
you need to wisper it gently in my ears.

Ripp of all your underwear..

Jaa, bloggtråden har jag ju tappat bort för länge sen. Vet lixom inte vad jag ska skriva, och om jag nu kommer på det så vet jag inte hur jag ska skriva haha.. Svårt..

Senaste tiden, haha en historia för sig. För bra för att dela med sig..

Igår så stog jag och Low på hennes uppfart och snacka skit, så kommer Pappa Lars inrullande i en röd bil.. ( han äger egentligen en grön gammal jävel )

Jag - " Vad är det där för bil ? "
Pappa Lars - " Det är ju en Saab, är du dum eller ? "

Fem minuter senare..

Pappa Lars - " Vad är det som står där ? "
Jag - " Det är ju två flaskor, är du dum eller ? "

Lite senare..

Pappa Lars - " Hur mår du Millan ? Jaa, du ser ju lite dement ut ! "

Altså denna Pappa Lars altså.. Man slutar aldrig förvånas : D

Jag vill bada.. Tror jag.. i havet eller nåt sånt festligt. Fast G - vik skulle jag vara ganska nöjd med också..

" Du är så fin när du är nakenfis "

Haha.

Neej nu ska jag power nuppa en sväng och sen duscha
och sen ska jag vara barnis fick jag nyss veta och EFTER det ska jag jobba igen..
Låååt miiig vara !!


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Low

tänkt dig, Du & Pappa Lars festa tillsammans! hahaha

2009-03-02 @ 23:43:51
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0