Begravning..

Då var begravningen avklarad..
Förbannat jobbig..
Så mycket minnen som kom tillbaka,
så mycket ansikten, positiva och negativa..

Fint var det iaf..


----


Över till nåt helt annat..

Jag ska äntligen klippa navelsträngen och flytta hemifrån : D
Min första lägenhet, i markbacken haha ..
men det gör inget, den är billig och har uteplats..
Måste köpa en gräsklippare.. Fast jag hörde ryckten om att öbo lånar ut såna..
Så jag hoppas det stämmer : P

mitt hem kommer vara ett ihop plock med gamla saker från andra till att börja med : (
Jag är ju trots allt inte så rik som jag ser ut : P

Meen det ska nog bli bra, skit samma vilka möbler jag har egentligen,
Huvudsaken är att det är MIN lägenhet  : D


Fast.. Den ör ju inte riktigt min än, måste lämna in papper och bli godkänd först..
Men vem skulle inte godkänna mig lixom : D

Nej nu är det dags att sova, ska snart upp och jobba igen.


So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0