Nytt år.. Nya tag..

Dåså, då var det nytt år igen.. Hah varje jävla år sitter man här och säger att det nya året ska bli så jävla bra bla bla bla..
Och att man ska ändra på så mycket hit och dit. Sicket jävla skit snack måste jag säga..
Man sitter ju kvar med samma gamla människor, samma skämt, samma saker hela jävla tiden..
Det är ju dags att tag tag i skitenj på rikigt och inte bara sitta och glo och hoppas på att någon sk aändra på saker åt en..
Den ändå som kan  ändra något är ju en själv.. Tänk vad jag tycker att jag är klok som säger det här nu..

Jag hatar dig

Men igår fick jag nog, jag är trött på samma känslor, samma skit jobb, mitt liv i allmänt. Jag är ju så medveten om det, det kommer aldrig funka.. Men hoppet är ju det sista som sviker en.. Dålig ordning på det hela tycker jag..

Idag har jag bestämt mig, nytt liv och nya känslor och aldrig mer ska jag sätta mig i samma sittsar jag satte mig i 2008.

I övrigt så leker livet kalas : D Massa roligt händer hela tiden, har ju inte tid att sitta här och dela med mig läängre..
Men i helgen kankse sprittarmen ska få en paus, blir minsan Bio imorrn.. : D Hoppas det finns någon bra film hahah..

Nej nu ska jag gå och svulla chips och kolla på film i min lille säng, ska ju tydligen upp och jobba 6.30 imorn bitti, fyfan.. Skjut mig eller åtminstonde bryt ett ben på mig så jag kan sitta hemma istället..

Jag vet att det är något som jag har glömt bort att göra idag.. Kan bara inte komma på vad..
Jag har nog blivit dement helt enkelt. Glömmer bort ALLT nu för dagarna eller ja, inte exakt allt, bara det som skulle ha varit viktigast att komma ihåg..

Jag hatar dig.!
Jag hatar att du finns i mitt liv, jag hatar att jag inte bara kan radera bort dig, jag hatar att du excisterar.
Men mest av allt hatar jag att jag egentligen inte alls hatar dig.


Jaja, sluttjatat för idag, chipsen kallar.

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

Milla har bloggat :O SHIT !!! :D

2009-01-02 @ 02:45:30
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: Danijella

Meeeen Milla! Ring istället och skit i _!!! We all loooove you!

2009-01-02 @ 06:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0