Trasig är du.

Denna helg har varit grymt bra. Helt nykter meen jag har haft så jävla roligt hela helgen. : D Kanonkul.
Invigde Thao i fredags. Haha vi satt 4 nyktra nötter i en soffa och bara glodde, meen jag hade svin roligt ändå :D
I lördags drog vi dit igen minsan. Lika kul då, om inte roligare. : D
Sen blev det en snabb efterfest hos Adde den gamle räven : D Det var ju inte igår man lekte med honom inte : P 
 
Fast det var ju igår, eller altså jag lekte med han igår också :D Kolla film och snacka massa skit : D

Nästa helg blire kryssning igen : D Föör bra : D
Och sen efter det är deeeet låååång tid tills nästa event : ( Meen skönt att ha nåt att längta till iaf : D
Det känns så bra : D


---

What YOU give is what YOU get .. Think about it..
Skäms du inte ? Gnäll hit och gnäll dit..
Bygg en bro och KOM ÖVER DET..
Ge och ta.. Jaa, sant mycket sant, FUNDERA över varför du inget får istället för att gnälla på alla andra..
Hur gammal sa du att du var ? 16 år med mens ?

---

Nej nu ska jag power nuppa innan jag ska iväg och jobba igen.


So long suckers : D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla rätt! och kul hade vi :D tjing!

2009-02-02 @ 23:10:46
Postat av: Low

haha äru arg millzors?

2009-02-03 @ 03:01:02
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0