Kryssningen.

Denna kryssning var så sjuk rolig att jag vet inte vart jag ska börja..

Började söndag morgon med att somna hos Dannie vid 5 på morgonen och halv sova efter det, eftersom det finns IDIOTER i denna värld som inte fattar innebörden av min sovtid : P Meen jag överlevde tillslut och så började resan med att plocka upp alla som skulle med, bråttom hade vi oxå, halt som fan var det oxå, fick ett litet utbrott en sväng när inte bilen ville som jag ville, : " Neeej, sväng då bil-jävel.. " haha undrar vad jag tänkte att det skulle ha hjälp till ?
Efter många om och men var vi iaf vid bussen, skit otrevlig chafför, meen det gick ändå : D Massa härj och sjungande blev det, stackars dom 3 russina som faktiskt satt på bussen. Väl framme på terminalen såg vi enbart russin, finnar och så vi.. Hahah meeen så vart det inte riktigt, hittade massa skoj folk senare : D

Sen vart det till att fixa sig, börja supa och härja : D Kan inte ha blivit mer lyckad kväll. : D
Hängde med ett gäng negrer, och helt plötsligt vart vi alla som förbytta och förökte leka lika fräna som dom.. haha eller ja, åtminstonde en utav oss.. : D Ni får en femma om ni kan lista ut vem jag syftar på : D ( Ledtråd : Han är mörkhårig och fick namnet " PussyWhiteMan " : D )

Jag kommer ej ihåg händelserna efter krogen haha såå det kan jag tyvär inte berätta om, meen jag hade säkert roligt iaf : D
Dagen efter vaknar man upp i ena ÖVERSLAFEN.. Varför i hela fridens la jag mig där? Jag vet ju hur höjdrädd och osmidig jag är. Hahah låg en halvtimma och bara funderade över hur fan jag skulle kunna ta mig ner till drickan som låg i handfatet.. Meen ner kom jag tillslut iaf och insåg att det var bäst att börja dricka igen om man skulle överleva resten av dagen på båten och bussen hem.
Haha kommer ut i korridoren och bara hör FETASTE asgarvet, det finns bilder på oss.. Från dagen innan, på en främlings kamera. Detta bådar fan inte gott altså, meen jag var inte värst som tur var : D


Dagen till ära var man och jobbade idag, bakis och ont exakt ÖVERALLT. Små sår här och där, ont i revbenen och huvudet hänger inte med som det ska. Haha meeen allt var så lätt värt det. ville verkligeninte åka hem igår, vi blev ju erbjudna att dra med folket till Alby och festa vidare, meen nej, självklart så har ju ett jobb som ska förstöra.. Meen får dra en sån resa en annan gång. Fööör kul : D


Snart är det dags för trippen till Norrköping hoppas jag : D
Sen är det crosstävligen : D
Sen blir det ett antal kryssningar till hörde jag talas om : D

Neej, nu ska jag fixa bilderna och sen powernuppa, kommer ju släktingar hit idag.. suck..

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Danijella

haha aaa shit asså de där bilderna på långa snubbens kamera var inte för heta!! och nej milla det va ingen som va värre än dig på bilderna! hahahahaa

2009-02-10 @ 14:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0