Sådärja..

Då har min käre lillebror lyckats igen..
Antagligen så har han brutit typ nyckelbenet eller armen på nåt vänster..

Han var ute i trädgården och lekte krig, som vanligt, med sin vän.. Och som vanlig tror han att han är hulken och klarar allt.. Så av nån anledninig får han för sig att han ska göra en "judo - rullning " Ni vet en sån där när man rullar över sin axel..

Och sen landade han ganska fel om man säger så, för resterande 10 min satt han bara helt okontaktbar och gall skrek rakt ut.. " Mamma, det göj ont i mig.. Jag haj nog bjutiit nååt.. "
Såå pappa åkte in med honom till sjukan och hans mamma spriner omkring här hemma i upplösningstillstånd..
Tillochmed min lillasyster är jätte nervös,

Lillasyster - " Mamma kommer han få opereras ? "
Mamman - " jag vet faktiskt inte. "
Lillasyster - " Altså, även om jag inte tycker om honom.. så vill jag ju faktiskt inte att han ska lida!

Väldigt snällt tänkt utav henne..

Jag är inte ett dugg förvånad att just han av alla är den som lyckas med det här.. Alltid han som är klantigast..

Jag räknade ut förut att han som är 6 år har varit på akuten 10 gånger mer än vad jag har, och jag är 22 år..

Meen men sånt ät livet, man ska ju veta att man lever.. Stackarn..

Helgen då, heelt okej helg måste jag ju säga. I fredags blev det basket med grabbarna..
Och i lördags blev det frimis minsan : D Helt okej kväll.. Förbannat mycket folk bara.
Hanna slog på stort när det gäller back in the days fylla : D
Alltid blicken på munnen när hon pratar med en och alltid " Milla... " ( en paus på ca 1 min. ) och sen fortsätter hon..
Kul var det iaf.

Igår blev det årets första grillning.. Vid naturens hus. Himlans mysigt ställe, även om vi lärde oss igår att nästa gång tar vi med oss Marshaller eller åtminsonde en fet strålkastare så vi ser nåt när vi ska äta..
Men det var ju inga fel med en halv- färdig och bränd flinta-stek inte.. : D


Om några timmar ska man iväg och jobba igen.. Jävla segt. och imorn börjar jobbet om på riktigt igen..
Kan ju bli spännande..


Nej, nu kommer det nån.. Dags att vara social..


So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0