God jul till er alla..

Jag har ont i heela min kropp idag. heelt slut haha..

Igår skulle jag och 2 stycken till storstäda ett utav service - husen på Harge-badets camping..
Så jag börjar resan kl 06.30 från kontoret för att leta mig fram till Hallsberg.. Hahah den resan var ju intressant, körde fel det första jag gjorde.. Och skiit brottom hade vi.. Meen det gick ju bra, var bara 9 min sena och jag höll bara på att köra i diket en gång.. : D
Direkt när vi kom dit enades vi om vem som skulle städa vilket rum, och jag tog på mig att städa damernas omklädningsrum och toaletter.. 5 st toaletter och 4 st duschar..

Heela rummet är kaklat, och mellan kaklplattorna är det fullt med mögel, mest i duscharna såklart.. Så jag inser jävligt fort att det bara är att stå där och skrubba dom där jävla väggarna för hand.. Skiit roligt måste jag ju säga.. Först ska man skrubba, sen ska man torka av med en blöt trasa och efter det ska man torka av med en torr tygbit så att skiten verkligen försvinner..

Där står jag och skrubbar på min lille vägg och skrik sjunger för mig själv, sen kommer jag på att jag var tvungen att kolla hur det gick för dom andra så jag klättrar ner från min pall, och sätter min feta röv rätt på dusch knappen så heeeelaa jag blev dyng - blöt..Denna händelse var ungefär höjdpunkten på dagen.. Jag skrattade hela tiden, eftersom gårdagen var en utav dom kyligaste.. Så där stog jag i min t-shirt från kl 12 på dagen till kl 12 på natten..

Eftersom jag inte äger dom allra helaste skorna så var dom genom blöta dom oxå.. och JÄTTE kalla..

Meen Fixar - Milla sätter igång och uppfinner sina egna extra strumpor med hjälp av en massa tyg trasor..
Jag byggde mig även knä skydd, pannband och två armband som var perfekta för att fånga upp vatten och snor : D

Det var ju en bra spenderad dag kände jag, spenderat 18 timmar utav den tilll att städa.. Varav 1 timmas rast, plus rökpauser..

Min kropp har fått spel eller nåt, jag fryser så jag skakar ena sekunden och mitt ansikte är överhettat ganska så konstant.. Hela dagen igår gick jag omkring med ett rött öra, en röd/lila näsa, blåa läppar och blå/lila händer hahah skiiit söt var jag : D

Lämnade tillbaka bilen runt 2 igår natt. Seen fick jag skjuts hem av Hanna den ängeln.. Jag hade nog tagit livet av mig annars.. Eller åtminstonde börjat gråta..

Meen idag efter jobbet toog jag mig ett långt bad, så kroppen mår ju lite bättre iaf  : D



Seen bar det av mot Marieberg med Louise, så nu äger jag TVÅ vår jackor, MASSA strumpor, en lila halsduk och nåt annat som jag har glömt bort.



Seen bar det av mot Lillån och BASKET : D Jag var vel inte direkt taggad från början och tänkte faktiskt skita i det, meen när man väl kom dit med alla sepen så glömde jag bort att jag mådde dåligt och hade ont överallt. : D Kul var det !


Förra helgen hittade jag och Louise även våra själsfrender hahah : D

Vi hittade töntarna som vi letat efter så länge : P

Huur roliga som helst : D Länge sen jag skrattade så mycket åt och med någon stranger sådär : D


Och nu i helgen kör vi på nostalgi kväll : D
Taggad som faaan är jag : D

Nee nu ska jag gå och lägga mig tror jag.. Känner mig lite vilsen : D


So long suckers ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0