7 897

Exakt så många dagar är jag tydligen : D
Eller 21 år och 225 dagar.

Jag blir 22 år om 139 dagar. Haha vem fan orkar räkna ut sånt egentligen?
Snacka om att inte ha nåt liv..



Idag är min sämsta dag, fast den är lite bra ändå : b Haha jag är ju inte på depp humör iaf..

Jag har jobbat 11 timmar idag, jävla städjobb.. Om inte jobbet tar livet av mig snart, så gör min rygg det..
Det känns lite som att vara gammal.. Altså ryggen tar verkligen kol på mig snart.. Kan någon ge mig en ny ?


Och btw så är det feting konstaterat, jag ÄR hulken : D Efter förra storstädet på Hargebaden så har jag fortfarande inte blivit sjuk.. Jag kan verkligen INTE bli sjuk : D Hehe fast lite tråkigt måste jag ju påstå att det är, jag vill oxå ha en anledning till att få ligga hemma i min säng en hel vecka och bara tycka synd om mig själv.. Och få ha nån som tar hand om mig. Hehe det var ett tag sen man blev ompysslad.. 
Kanske skulle ta och campa i trädgården en natt, sova en ändast pyjamas, i lekstugan.. 
Eller på studmattan, nåt måste göras..  Mission Göra-Milla-Sjuk har nu påbörjats..



Tänk att ett samtal kan göra så mycket..
Spännande : b Haha

Nej nu ska jag badaaa : D


So long suckers ; )



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0