Ironiskt va ?

Fyfan vad jag är trött idag, sov 3 timmar inatt. Kunde verkligen inte sova, bara låg och vred och vände på mig. Så tillslut så böjade jag klippa ihop en film om Boo på min mobil : D Hahah en sjuk människa det där.
Meen tillbaka till det viktiga ämnet; jag , igen.. Jag känner mig som ett lik, ser ut som ett lik och beter mig som ett lik.
Jag powernuppade på soffan förut, så ringde telefonen i sammanlagt 10 minuter men eftersom jag var så trött så sket jag i att svara. Helt plötsligt kommer min kära lillasyster hem och skäller ut mig för att jag inte svarade i telefon när hon " på allvar ringde i hundra miljoner åååår " Jävla trevlig familj man har..


Var iaf och jobbade idag : D Jävligt skönt att vara tillbaka, även om det nu bara bar några timmar. Segt att bara sitta hemma.

Haha helgen då, i fredags var vi på MM baren först och sen vidare till Pasta.. Meen som vanligt så händer allt det roliga efteråt. Hahah stackars grabb.. Bosse stog och slickade på mina nya vantar som jag köpt, så då var det bara att slänga dom.. Jävla äckel..

Lördagen drog vi till Sofie :D Helt okej, sen drog vi till Max för Lollo var hungrig, som vanligt. Sen vart det en snabb tripp till pasta igen. Sen vart det efterfest i oxhagen sjuuukt segt..

Kom hem kl 7 på morgonen varav kl 10 kom min farfar och hans fru förbi och jag var tvungen att gå upp och vara trevlig fast sen fick jag gå och lägga mig, bara det att 10 min efter att jag gått och lagt mig så kommer min lillebror ner till mig och när jag kollar upp på honom så står han där utklädd till cowboy och säger " Jag skulle bara skjuta dig med pistolen "
Jaa men tack, jävla nödvändigt av honom, skit kul.. Varför kom han äns på tanken lixom ?

Lollo är som ett litet barn har jag kommit fram till, hon kan inte hålla tätt nånstans och när hon är i affären så ska hon lukta på olika krämer vilket resulterar i att hon får hela flaskans innehåll i näsan.. Det är som att vara barnvakt när man ska nånstans med henne.

Snart ska jag iväg på arbetsintervju och sen ska jag vara barnvakt, kommer ju bli skit kul. Jag verkligen längtar så jag knappt kan sitta stilla. Jag tror jag dööör.

[ Lougra ] säger:

är du bajsnödig?

- Milla - ( I'm not an artist, I'm a fucking work of art.! ) säger:

haha nee vadårå?

[ Lougra ] säger:

verkar som det



Idag är inte min dag fast ändå är det ju det. Allt är så ironiskt roligt idag.

Ironin är död..


Faded pictures on the wall
It's like they're talkin to me
Disconnectin' all the calls
The phone don't even ring
I gotta get out
Figure this shit out
It's too close for comfort

It's a thief in the night to come and grab you
It can creep on inside you and consume you
A disease of the mind it can control you


Neherruu nu ska jag vel gå och försöka göra mig så respektabel som möjligt ( säger man verkligen så ? )
för ett kiosk jobb.!

So long suckers ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0