Snubbelfot..

Altså, jag blir så trött på mina vänner.. Dom är så jobbiga hela jävla tiden.. Den ena är som ett barn, vilket jag har beskrivit förut, idag klämde hon tillochmed dubbelhakan i dragkedjan på hennes jacka.. 
Och den andra han tror han är världsbäst.. Bara ljuger och klankar ner på mig för att försöka verka bättre själv..


Idag känner jag att min hjärna inte riktigt hänger med i svängarna.. Men man får ha såna dagar ibalnd.. Det händer ju trots allt inte så ofta..




haha, pyjamaspartyt.. vad ska man säga, Bosse är det fulaste människan i brud - pyjamas iaf : D


Helgen då, ingen aning om vad som händer.. Festa.. Sova.. Dega.. Men vart när och hur återstår att se.


" Lollo, jag mår illa.. "
"Ärsch, lägg av "
" LOLLO, jag kommer kräkas.. "
" UR VÄGEN, VI SKA FRAM !! "

Hahaha. !





Altså jag bli koko i kolan..



Dags att dra..



So long suckers. ; )



Kommentarer
Postat av: LowLow

äru arg? :P

2008-09-30 @ 23:52:02
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Maniak

Fan har du mens eller ? Och du, "värka" ? Vem har ont ? Det VERKAR som att du måste lära dig stava !

2008-09-30 @ 23:58:03
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0