I´m not afraid..


Fredagen var helt sjukt rolig.. jag hade svin kul, fast vi inte gjorde nåt speciellt egentligen.. Meen hur kul som helst..
Jag och Dannie hittade en hittekatt på vägen hem. Haha han var från hallsberg och hade tappat bort sina vänner.. Så han fick sova under sjuttioelva filtar i dannies extra säng. Haha  stackarn.

Lördagen var oxå skit kul. vart heeelt hög på red bull så jag och Lollo sprang omkring som speedade kaniner..
Tills jag fick sjuuuuuk magkatarr och åkte hem..

Och imorse väcktes jag för att säga hej då..
Heelt tomt, helt ensamt.
Men det klarar jag.!!


Entering deppmode.!!

Dåligt, cidern är varm..


Nej nu ska jag nog knoppa lite..


So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0