Möss Maffian.!

Haha jag och Boo har startat ett nytt gäng, M M.. Och det är bara folk med mössa, och inte vilken mössa osm helst..
En party mössa måst det vara..! Party - Mössa = Mössa med boll på ! : D
Svin roliga mössar, jag är helt kär i min  : D

Idag, första dagen i verkliga livet igen..
Jobbade lite på morgonen, nästan cat - fight idag : D
Sen vart det stan med Boo, jag införskaffade mig nya LÅNG - KALLINGAR : D
Finns det något bättre än ett par lång - kallingar ?
Dom värmer svin bra, och så måste dom vara fula..
För om dom är det så blir man bara såå lycklig varje gång man ser på dom.!
Tror jag ska sova i dom inatt. : D
Och så köpte jag min efterlängtade MÖSSA : D En svart jävel som jag ser för jävlig ut i, Men bollen studsar så festligt att den är så perfekt som den bara kan bli : D

Sen åkte vi hem till mig för att städa mitt hem, men vi kom inte längre än in till datorn.. Jag var tröttare än tröttast.
Sen bar det av mot Max och Dannie : D 
Helt plötsligt skulle dom åka pulka efter bilen..
Och eftersom jag faktiskt var himlans trött så skulle jag ha åkt hem.. Och hem kom jag, men inte förens två timamr senare..
Hann tvätta bilen så den är fin när La Familia kommer hem och så åkte jag bakom bil / pulkan så dom kunde se något när dom filmade.. Hahah altså den där Dannie.. Såå rolig, flög som en liten vante : D

Jag måste införskaffa mig en bil jävel altså..
Jag åka buss lixom ? Haha jag har glömt hur man gör tror jag.

Imorrn ska jag leka med Johanna minsan : D
Promenix kanske, med min nya MÖSSA och mina nya LÅNG - KALLINGAR : D

Ända problemet är att innan det så ska jag hinna jobba, bli bjuden på lunch av jobbet, åka hem och städa hela mitt hus, åka till coop och handla massa mat  och åka till mamma och käka middag! Hahah shiet, jag är håller redan på att stressa sönder..

Snart ska man på konsert oxå : D Bullet For My Vallentin 3 Dec  : D

Och nu jävlar måste jag sova, klockan bara springer iväg..
Alltid samma sak, när man har massor att göra och vill att klockan ska gå skit sakta så går den fort som fan.
Och när man vill att klockan ska gå fort, typ när man väntar på någon eller nåt. Då jävlas den som faan.
Det är som att den hoppar fram en minut, fast den i nästa sekund hoppar bakåt två minuter.

Alla och alla bara jävlas med mig, Kaninerna, klockan, folk, jobbet, bilen, vädret och inte minst mina ögon.. Jag är ju snart blind !!

Men jag har världens bästaste grannar iaf : D


Nej nu skulle jag gå och lägga mig, bättre sent än aldrig.. Som en vis gammal vännina sa så klokt idag,
" Det är ju trots allt bara 25e Nov en gång om året.. "          : D


Godnatt.

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

Word up för Möss-Maffian !

2008-11-26 @ 07:49:16
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: sofie

hej

2008-12-04 @ 20:52:52
URL: http://sogry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0