marf hco kab !

Imorse vaknade jag såå feting otroligt mycke på fel sida, jag förstår inte, men jag var arg på allt..
Jag vart tillochmed arg på att jag kom iväg i tid imorse, eftersom jag kunde ha sovit fem minuter längre och kommit fem minuter senare, vilket jag just då inte tyckte skulle vara något problem.!
Så kommer jag till jobbet, fortfarande lika jävla arg på allt och alla, höll nästan på att börja grina när jag såg att mitt sko snöre hängde utanför skon..

Haha men så kommer min räddning, min kära jobbarkompis kommer med bilen. Glider in lite snyggt på parkeringen, men så krashar hon rätt in i räcket framför. Det ända hon gör är att kolla på mig och små flina lite och sen bara går hon vidare som om inget har hänt.  Det var det roligaste på hela veckan.. Jag skratta så jag grät, och helt plötsligt var all min morgon ilska tvär borta : D


Sen när jag kom hem efter jobbet så skulle jag ge mig på det där med matlagning. 
Skulle göra värsta middagen ( kl. 10 ) med Lövbit, pommes och bernie sås.! 
Skiit enkelt tänkte jag.. Ända fram tills mina pommes var svarta kol kritor..
Så det fick bli makoroner istället.. Men hur gått är det när man har väntat sig pommes sen kl 6 imorse?

Jätte skoj, köket ser ut som en svin stia, jag har inte orkat städa upp efter mig än.  
Först ska jag nog powernuppa en sväng.. Kolla på Camp Rock : D Eller halva iaf.. Början av filmen existerar inte..


Nej god natt folket.

So Long Suckers ; )


Kommentarer
Postat av: David

Hahahaha illa o vakna på fel sida, ja veet!



FÅr ta o lära dig o laga mat ser de ut som ;oP

2008-11-13 @ 16:44:48
URL: http://yazdany.blogg.se/
Postat av: LowLow

"höll nästan på att börja grina när jag såg att mitt sko snöre hängde utanför skon.." HAHAHA du är för underbar :D

2008-11-13 @ 16:46:48
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0