Kom igen..

Alla ni som har legat med ett skåp.!
Hahah skönaste låten  : D

Man kan inte bli annat än glad när man hör den : D



Ibland är svårt att verkligen förstå hur pass bra vänner man egentligen har..
Men nu förstår jag..


Det är dom som ser bakom den fetaste muren du någonsin kunnat bygga upp..
Det är dom som ser små saker som man inte tänker på att man faktiskt visar..
Det är dom som ser allt det som du febrilt försöker att dölja för alla (och faktiskt tror att du lyckas med)..
Det är dom som inte blir arga för att du beter dig konstigt eller illa, eftersom dom redan genomskådat anledningen till beteendet..
Det är dom som inte låter dig komma undan med att hålla saker för dig själv..
Det är dom som säger " VI kommer lösa det här "..



Jaha, då har det paserat ytterligare nån vecka, kommer inte ihåg när jag skrev sist.. Men tiden har iaf ENBART bestått av jobb, sömn, mat och JOBB.
Meen det blir bra pengar : D

I fredags fyllde min trogne banger Boo gubbe så först vart det middag på Pacos : D Och sen häng på karro skolan, som på gamla goda tiden : p sen vart det bio, Saw 5.. Sjukt tung film, synd bara att det var två fyllon bredvid mig som sprang på mina nerver..!! : P Sen bar det av mot Damp på fest, träffa lite gamla godingar : ) Och lite nytt folk.. Haha no coments..

Lördagen jobbades det sen bar det av mot Dannie sen till någon Kim och sen till MM baren och sen blev det taxi hem, sjuukt trött..

Och idag har man jobbat, kom hem la mig på soffan och insåg hur jävla extremt trött jag var.. Heelt död, men sen helt plötsligt vart det tydligen promenix med Lollo och Zebbsson : D Faktiskt jävligt skönt även om det regnade så det piskade i ansiktet. Men det var trevligt : D

Så nu ska jag vel gå och sova snart.. För gissa vad jag ska göra imorrn..
Jobba..


Nej colan kallar..

That´s how i live !

So long suckers ; )


Kommentarer
Postat av: Maniak

Altså, måste jag va gubbe ? Kan vi inte börja säga gubbe när jag är halv-50 ? Kom igen, schyssta !?



That's how I live and you can love it or leave it.

But for you to do what I do it'd take your whole life to achieve it !!!

2008-11-09 @ 21:45:41
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: LowLow

<3 hihi

2008-11-10 @ 14:35:28
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0