Jag blir tokig !

Jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Jag är såå förbannat trött, men samtidigt så kan jag inte sitta still.. Det går bara inte..

Jag är lite nojig när jag tänker efter.. Hur faaan ska vi överleva denna resa?
Ingen kommer kunna sova, knappt äta eller slappna av..
Och tänk er själva.. En hel helg med två överspeedade idioter vid namn Lollo och Boo..
Jag visste att ni skulle förstå direkt vad jag menar, be för mig.. Det kan behövas..

Altså, veckan har nästan enbart bestått av taggande inför QLIMAX..
Men samtidigt har jag hunnit med att jaga varg, få x antal utbrott på personer i min omgivning och kaffe repat :D
Jag har även hunnit sola, vilket ledde till att mitten av mitt ansikte är sönderbränt. Haha fast inte ytterkanterna av ansiktet.. ser ut som om någon lagt en talrik i mitten, en tallrik och gör att allt under den blir gris rosa..!!

Altsåå, det är sånna här lägen det skulle vara bra med en psykolog, en såndär som bara sitter och nickar säger " Jaha, vad intressant, hur känner du inför det? " För om ingen stoppar mig skulle jag kunna sita och prata ända tills på söndag känns det som.. Jag börjar bli ganska trött på att lyssna på mig själv nu..


Som Boo så fint beskrev det, förstår ni hur det känns när man är så glad att det nästan gör ont i magen ?
Såå glad är iaf jag.. : D

Och hungrig är jag, ska nog äta makrill : D


Nej nej, åter till packandet..

So long suckers ; ) Hörs på tisdaaag ; D

Kommentarer
Postat av: Maniak

YEAAAAAAH.. Vi är så ÄG !!!!! Tyngsta i världen !!! Men du Milla, säger du att du behöver prata ÄNNU mer ? Vi snackade just i tele i typ 1h 30min nyss... Du är juh allt för kramgo :D

2008-11-20 @ 22:55:12
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0