...

Jag haaaar nåntiing somstöööör miig i min nääsaaaa!

Gårdagen var en himlans lustig dag, med biljard, "med andra ord" och nya näs-petar-sånger osv.
Jag och Tessan sög pung när vi spelade "med andra ord" hahaha inte lätt jämt inte!! ; )

Jag har sån jävlaaaa träningsvärk igeeeeeeeeeeen !! Meen då vet jag vel att jag lever iaf.!

Och snart åker domdär svinen till Thailand oxå! Jag hoppas jag får ett vykort iaf. Annars får dom inte komma på mitt kalas! Sådeså!

Melankoli-dagen idag!

Jahajaa idag så ska man vel tvätta klart dom sista tvättarna och sen åka och träna tror jag minsan.
Sen ska man kaske leka med domdär svinen, dom ska ju trots allt lämna mig här i 2 veckor.. Och jag tror faktiskt att jag kommer sakna dom.. LITE iaf ; )
 

Nehepp, nu var det dags för nästa tvätt hör jag.

Jag saknar dig massor!

So long suckeeers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0