Bästa helgen på flera år !

Jahaa, sista kvällen i Gbg slutade på Valand som planerat. i början var det lite segt med folk, men vi gjorde vårat bästa för att hålla igång ändå, vilket grabarna lyckades med iaf. Hahah träffade Hasse och Rolf oxå :P Heeelt tappade människor. Men jag hade kul & cidern var billig :D Kan ju lixom inte bli så mycket bättre!

Sen bar det va hemmåt, eller jaa det tog en stund som vanligt. Jag och Bo gick och sjung fina låtar. Hahaha och sen hitta Bo en reflexskylt som har körde röv - foil - duo med ! Tanten måste ha undrat vad som var hans problem. Hahah.
Sen hitta han en lika tappad människa, som var med och slogs med den där skylten. Dom turades om med att slå varandra i huvudet och efter en stund hoppade dom upp på skylten så bollarna klämdes. Hahah det var deras familjelycka.

sen blev det taxi hem till Hanna. Meen när jag skulle ta mig ut så gjorde jag först en " Hanna " och satte mig på golvet i i bilen. och sen när jag skulle upp så kom jag ingentstans utan fastnade med röven mellan sätet och bildörren Hahaha. tur att jag hade Bosse som hjälp. Haha

dagen efter bestog av massa deg bara :) As najs. sen bar det av hemmåt. vi stannde vid en mack för att röka oh byta chafför så skulle jag köpa kaffe på mecken. och allting gick skit bra fram tills att jag skulle häll i mjälk i muggen. hahah kannan var lustig och jag var ännu mer efterbliven så det slutade med att detblev kaffe och mjölk ganska så axakt över hela bänken och jag fick dricka mjölk med en touch av kaffe i! Hahah det är inte lätt jämt!

men det var en sviiin bra helg : D heelt underbart var det : D  måste göras om snart igen : D


Som vanligt..


Nehepp nu ska man snart iväg och leka med Lollo och grabbarna fick jag höra nyss. : )


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Elly

När fan började du dricka kaffe?:O de måste vi ju inviga;)

2008-06-26 @ 22:13:23
URL: http://eelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0