Taggad Taggare Taggast ?

Bajskotte, ringde nyss till skatteverket.. Jag får ingen skatt förens i augustii!! Jag blir sååå barsk.!! Jag är ju fattig nuu inte i augustii!!


Satt och lyssna på pappa igår när han berätta om roliga saker sosm han gjorde när han var i min ålder..
Varför händer inte spnt nu för dagarna?
Hahah jag hade velat vara med på hans tid! : P


Igår vart man först upptvingad i studsmattan, och sen biten i foten.. I FOTEN av alla ställen.. Jag HATAR fötter och jag HATAR när någon pillar på mina fötter!! Och efter det låg det 2 ligister på mig, den ena kittlade mig under FOTEN och den andra idioten låg på mig och halvt ströp mig!!
Snacka om tortyyr på HÖG nivåå!!
Meen dom hade ju kul, jag får vel bjuda på den då..


Idag grabbar, idag är en as bra dag : D
Nu, snart arbetsförmedlingen kolla utlandsjobb och direkt efter så bär det av mot Gbg : D
Såå jävla skönt att få komma bort, lämna örebro och allt vad det innebär vid gränsen till Kumla..
Så kan vi plocka upp skiten på söndag när vi kommer hem igen : P


Wehooo as taggad är jag ! ; )


hahah fick ett sms av Bo kl 05.13 inatt :

Dude! Hatar att tvätta! Jag är så trött så jag tror jag ser keso liknande marsianer,
med badkar som fötter och dataskärmar som huvuden.
som dessutom snusar trälim. Fast bara på fest.
Och på fritiden försöker dom odla fram konstgjorda bönsyrsor som
har i uppdrag att böja bananer.. Nu räcker det fan! Syns om ett par snark. Natti!

Hahah heeelt slut grabb det där : P !


neherruu nu jävlar går biileen : D

So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0