Korv och asplanting i Gbg!

hahah såå jävla roligt.. Bo är bra slut i huveet : P Hahaha asplantar spårvagnar och gör korvdansen på passerande folk..


Igår vart det Liseberg minsan fööööör roligt! jag och Hanna åkte massa roligt : D Speciellt den sista, fast den var bra läskig meeen rolig ; P

Sen bar det av till Bryggeriet. Hahah jävligt mycke folk och jävligt dyrt meen jag hade fan trevligt ändåå : P

idag har vi inte besämt oss riktigt än, meen vi provar nog Valand först, och det resterande låter vi framtiden bestämma.


haha meen för bra helg har det varit minsan : D

" Det är så bra när man bajsar innan man ska duscha. "
" Ja, då slipper man torka sig så noga "

klockrent ; )

Nee nu ska jag göra mig snygg igen så vi kan dra oss..


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

Assplant is teeh shiiiaaat !!!! Grymma är vi :D

2008-06-22 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0