Hihi

Dags för uppdatering igen då.

Haha denna helg altså.
I fredags vart det lungt, eftersom jag åkte till Sthlm på lördagen.. Meen eftersom mitt smarta jag har vänt på dygnet på sista tiden  så fick jag sova 3,5 timmar den natten. och inte fan gick det att sova på bussen heller : (
Meen det var trevligt, inhandlade massa bra saker, kvinnliga saker för en gångs skull. : P

Seen på kvällen bar det av hemmåt för att göra sig snygg fan.Och jävlar vad det gick fort : D riktigt tung var jag.
Sen tog jag och Johanna bussen till David, och efter en stund hoppas det på15 ungdommar och härjar.. Altså, jag måste ju påstå att det är pinsamt.. Fast det somär mest pinsamt är egentligen att man själv var likadan för ett par år sen.! Hahah det var tider det !

sen väl hos David blev det alkohol i mängder. Han lyckades ju med sitt mål att supa ner mig iaf. Fyfan vad full jag blev. Men jävlar vad roligt jag hade : P
Haha efter det vart det teckenspråksskola, ( Jag kan massa saker nu på teckenspråk ) dreglande och lite mer att dricka. Sen bar det fan av hemmåt. Jag fick styra taxiin oxå : D

" Åh, kan inte jag få störa din bil " ?

Johanna den ängeln sov hos mig oxå, det gick ju åska, vilket jag hatar. Så hon tog hand om mig inatt : D
Haha annars hade det ju slutat med att jag gick och la mig i kaninburen för att slippa vara själv !

Idag har kvinnan hjälpt mig på jobbet oxå : D S¨ådet vart massa städning och lite porr oxå ; D

Nu håller kvinnan på att göra sig fräsch.. Sen ska vi hem till mig så jag kan fåå lukta gott igen : D
Seen ska vi leka med Lollo oxåå : D


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Daaaaavid

hahaha ljög du för mig?! =P Tog ni taxi hem och inte gick som du sa?! =P

2008-07-14 @ 03:09:28
Postat av: MilloMcrillo

Hahah meen vi gick en biit iaf. Det lät mycket bättre när jag sa att vi gik HELA vägen : D

2008-07-14 @ 03:55:17
URL: http://miiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0