High Life

Lollo - " Jag är trött "
Jag - " Hon är trött "
Lollo - " Är hon trött "
Jag - " Trött är hon "

Jag tror att jag och Lollo börjar få slut på saker att prata om.. Hahah Ordlekar is the shit ; D

Jävlar vad varmt det är ute ! Var och solade idag, jag kunde fan inte ligga stilla länge.
Stackars Lollo höll på att strypa mig tror jag minsan..

Förra helgen var en historia för sig självt hahah.

Massa fylla båda dagarna vilker resulterade i att jag låg raklång på mitt staket och rå glodde på en snubbe som cykla förbi, jag hade lejon i soffan ( som jag trodde var min lillebror från början ), drickar tävlingar och så ser Lollos bil ut som en hel jävla åker invändigt också : P Meen det var inte bara mitt fel : D

Och ikväll blire lungt minsan, film och Mosshi Moshi blire. Man ska ju upp med tuppen imorrn bitti.
Moot Gbg bär det av då minsan för lite shopping, degning och Iron Maiden konserten. Och såklart så hoppas jag på att få leka en sväng med min gamle Sambe : D Om hon nu inte är allt för bakis imorrn den lurken. !

Om några veckor blir det av grabbar : D Såå jävla bra kommer det bliii : D
Jag är så ecxalterad, typ som ett litet barn på julafton : D

Kan ingen komma hit och blåsa lite på mig, jag smälter ju bort förfan.

Nej nu ska jag dra miig mot.. ah nånting annat än det här iaf

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

Men nu blir jag nyfiken, vad äre som händer om några veckor !?!? Vad kan va så spännande som julafton ? Nu måste du berätta !!!! Kan inte hålla på att säga A men inte B fattaru vell !!!!

2008-07-27 @ 09:30:16
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0