Sjukling.

Jomenvisst, då har man blivit gått och blivit sjuk.. Fast jag an inte påstå att jag fattar vad det är för fel på mig.. : P Men dåligt mår jag så gårdagen börjades med att man släpades runt på stan av mamma samtidigt som jag gick omkring och funderade på om jag skulle kräkas eller svimma. Sen åkte man till jobbet.. Där tyckte att alla att jag skulle vara sjuk lite oftare, undrar om dom tycker att jag är jobbig när jag är frisk? : P

Sen kom min räddare i nöden och hjälpte mig på jobbet, sen gick vi em till honom där jag låg i hans säng och tyckte synd om mig själv och kollade på oc resten av dagen och blev omhändertagen : D Jävla bra pojkvän man har införskaffat sig, jätte söt.. Tillochmed när jag, kl 22 kom på att jag ville ha köttbullar så klagade han inte utan släpa med mig till bilen för att åka till O K : D  ( Fast det blev yogurt och godis ist. )

Och idag sov jag i min säng till kl 14. sen käkade jag lite host - saft och piller sen spenderade jag resten av dagen sovandes på soffan. Kl 18 gic jag upp och badade mina syskon, tryckte i mig lite mat och lite mer piller och sen sova jag igen..

Så nu är jag ganska pigg skulle jag vilja påstå..

Hittade föresten en lapp i min jack - ficka idag från min käre man.. Där det stog hur mycket han tycker om mig. Då blev jag himlans lycklig  : D
Han är ganska bra tycker jag : D


I helgen var man i Gbg då : D Himlans festligt minsan : D
Har saknat både Hanna och Klittan : D

Åh jag vill träna.!! hahah jag har blivit sjukling i huvudet oxå!! men jag vill faktiskt träna! : P


Nee nu ska jag röka minsan..


So long suckers ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0