Russin

Haha roligaste låten : P
 
Jag är inte rädd för monster för dom skrämmer inte mig,
 om dom försöker några konster får dom loov att akta sig.
Jag är inte rädd för kottar för dom säger aldrig nått
Fast jag är blyg för äppelskruttar och får hicka utav knott.
Jag är faktiskt rädd för russin, är det konstigt att förstå?
Jag har träffat flera dussin och dom var så dumma så.
Dom är små och dom är fula och dom gnäller nästan jämt
 Som en skrynklig liten kula, det är klart att man blir skrämd.

Lita aldrig på ett russin, aldrig nånsin vad du gör. och försök inte vara bussig för det har du inget för.
Låt dom hålla på och gnälla dom vill bara bita dig. Dom låtsas dom är snälla fast dom lurar inte mig!

: D


Var på nya Bus&lek landet häromdagen med David och mina 3 syskon.
Hahaha fööör jävla rolgit var det, allihopa lekte till vi var svettiga.
Dit ska jag definitivt åka många gånger : P
Jag och min Sabbe åkte en rutchkana så när vi kom ner studsa jag på min svanskota,
så nu har jag minsan lite svårt att röra mig : P
men det var det värt ; )


Joves födelsedag var minsan ett minne för livet : D
Såå jävla snygg var hon ; )
Så, bara så ni vet så är jag bortrest på mina närmsta födelsedagar : P

Och så har man träffat Davids syster, hennes kille och deras dotter oxå.
Världens stöaste unge : )
Nästan så man vill ha en själv, men det får banne mig vänta ett par år till.!! : P


Jahapp, 2 fotbollsmatcher har man kollat på oxå. KORS I TAKET : P
Första höll jag på att somna till och när vi såg den andra så satt jag och kollade mer på Davids syster-dotter
så det gick ganska bra ändå : P

Haha idag hade jag korsförhör med David om allt jag har berättat för honom om mig..
Som ett test för att kolla hur mycket han lyssnar. haha stackarn blev helt nervös.! : D
Men jag tycker han är bra..!!
Och jag tänker banne mig aldrig släppa honom heller.
När vi är 50 år ska vi varar miljonärer och bo utomlands och aldrig mer jobba : D
Så han ska då ingenstans ; )

Nehepp nu ska jag dra mig..


So long suckers ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0