Captivity

Det var en ganska bra film måste jag säga.
Tillochmed Pappa tyckte den var läskig..! Fast jag var för trött för att orka reagera : P och det går fan inte att se om en sån film för då vet jag ju redan allt.. Meen bra var den iaf..

I fredags var jag med David och byggde ihop hans säng och sen blidde det bio minsan. Fast den filmen var inge vidare bra direkt..
Igår jobbade jag först och sen bar det av mot Ölmbrotorp och Sofie med Lollo.. hahah köpte en chips påse, en 2 liters cola och lösgodis för 84.50 kr. Hahahah blir lätt lite för mycke. Men nu har Sofie godis så det räcker ett tag framöver iaf : P
Idag jobbade jag, och sen fastnade jag hemma.. Var lite tlött i ögat banne mig..

Torsdag.. Alla hjärtans dag.. Föööör mysigt ; ) Fast det är lite läskigt.. ; p Får vel se vad karln hittar på..

Och så har han fått lägenhet i stan nu, så då blir man vel inneboende där rätt ofta kan jag tänka mig.

Nu till helgen dåå.. Jove blir minsan 20 : D Hon kommer HATA oss : D
Meeen det är ju sånt man får ta när man blir stor flicka ; )
 
Jag har slut på cigg.. Bajskottemediglarihåretochsnorkråkorinäsan oxå!!

Nee nu ska jag nog dra mig mot skåpet och se om vi har något festligt oh sen ska jag nog knoppa..

So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0