Alla hjärtansdag!

Tror nog att det var den bästa alla hjärtansdag någonsin : P
Satt på soffan en hel kväll och bara blev bortskämd med god mat , massa mys och alkohol : D
Fööör mysigt var det ; D Föööör underbar man är vad han är ; )


Och imorrn blir Jove stooor flicka oxå : D Jag är mer exalterad över hennes födelsedag än vad jag var över mig har jag kommit fram till : P

Och nästa vecka dåå åker jag och David till det nya lek-landet med alla mina syskon : D Haha allt för att få leka..

Fattig har jag blivit oxå.. Nu igen..!

Och så har jag hittat min nya favorit - gay - låt oxå : D
Amy Diamond - Thank you ; )


Thank you for all that you have done for me.
Now I know what real love is supposed to be.!



Nee nu ska jag vel ta tag i mina chips.. Eller gå promenix..
det lööser siig


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: LowLow

Men Milla, du ska ta tag i miiiig :D Kommer strax över och busar med dig! woho!

2008-02-15 @ 21:34:03
URL: http://lougra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0