GangBangerz ; )

Nu är han hemma igen, cirkeln är fullbordad : D Boo har återvänt : P
Jävla surprice när jag hoppar av bussen på järntorget och ser en hårig krummelur en bit bort, hade inte förväntat mig att hitta en Boo på järntorget av alla ställen.. : D

Helgen då, fredags svinades det för fulla muggar på MM och Pasta. Hahaha seen vart det " efterfest " med 15 huligan - snubbar.. Lite rädd mpste jag erkänna att jag vart : P Seen vart det ne låååång promenix till Lillån, fyfaan vad det är lång egentligen altså, och stoppa handen i brännässlor gjorde jag också..

Dagen efter bar det av mog Lången, mina syskon och pappas kompis från Lituaen ville bada där.. Alla var i och bada och hade kul,  tills min käre lillebror kom på den smarta idén om att han skulle hoppa från bryggan vid stranden.. Vilket resulterade i att han gallskrek, kunde knappt gå och hans mamma var " Heeelt säker på att foten var bruten "..
Och när jag fråga vafan han skulle hoppa därifrån för, så kläcker han ur sig, " jag trodde ju att det var djupt " ..
aa okej, han är liten, men vafan, han var ju inte äns 1 meter ut från strandkanten.. !!! Han är så förvirrad den gossen..

Sen på kvällen festade jag med min kära mor och hennes kompisar, gled runt med Lollo en sväng, sen sov jag som en stock..


och igår kväll bar det va mot Boo för att hälsa hej på våran vän : D

Haha och där möttes vi av 3 personer som ramlar ut nakna ur sovrummet.. Jävlar vilken chock vill jag lova, står 4 brudar i hallen och bara glor när dom kommer utramlandes.. Ingen säger ett ljud, förutom dom 3 nakna, som as garvar, knallröda i ansiktet och bruden utbrister ett OJ..

Haha tokigt det kan bli, tror vi störde i nånting... Hahaha ärsch, det är sånt man får leva med när man är kompis med oss : D


Senare, fick vi grejor av våran Gangbanger..
Så jävla underbar, riktigt personliga saker, fast ändå på skoj.
Haha men det var roligt att få se hur han uppfattar oss egentligen : P
Thnxs : D   <3


Och idag har jag jobbat och slitit nästan så jag höll på att dö 18 gånger om..

Hoppas det blir kväll fort idag såå jag får sova någongång..


Jag ringer till min 8 - åriga lillasyster som är hos en kompis..

Jag : " Hej, jag är hemma nu så ni kan komma hit och lek nu om ni vill "
Alma : " Ställ fram ett glas med Coca Cola och is, så kommer jag hem "
Jag : Haha nej, du får dricka saft.
Alma : A meen jag vill ha stark saft med is, och Emma vill också ha,
             skynda dig och fixa fram det, så kommer vi snart "..
Jag : " Meen vafan du får vel fixa det själv "..
Alma : " Neej, isåfall kommer jag aldrig hem !! "


Hahah hårda bud. ; P

Neej, nu ska jag power - napa en stund..


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

HAHAHA... garva ihjäl mig av ditt telefon samtal. LOL HAHa !

2008-08-12 @ 04:58:27
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0