HotDogsbreadbeakery

Mitt nuvarande jobb i 3 veckor.
Ganska helt okej, men jävlar vad ont i ryggjäveln jag har fått då.
Och mitt i natten måste man ju gå upp : (
Så hela dagarna sitter jag och kollar på hamburgerbröd och korvbröd som åker förbi på ett band, första dagarana vart jag fan åksjuk av att sitta där. Meen nu blir jag bara lite snurrig, och tillslut somnar man.


Meen helvete, det är ju pengar för sjutton gubbar : D
Och kul har jag också : D
Skönaste dagarna, alla går och är övertrötta och heelt sjuka : D
Plus att man går omkring i helvita kläder, vilket är väldigt spännande när man har mens.
Och på huvudet måste man ha en jävla skyddsmössa typ, så alla går omkring som vita svampar : P
PLUS att när vi ska ut och röka så måste vi ha en grön svin stor rock över kläderna, svin charmigt !


Jag är så trött på er. Försvinn ! Bara massa gnäll hela tiden. TYST säger jag bara !


Nu ska jag snart vara barnvakt hela natten framåt, Papie - Hoe dom ska ut och svina minsan.
Alltid lika roligt när dom kommer hem, as packade och oftast börjar dom bråka, som ett 15 årigt par.! : b


Och imorrn blire min tur att svina igen : D Med Jc den gamle räven.. : D
Det var ju ett tag sen.. men nu jävlar, alltid lika roligt att festa med den människan,
man råkar ut för så mycket lustigt när man är med henne : D


Ne, nu ska jag powernapa en sväng så jag orkar med ungarna


So long suckers ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0