Whaaoo Whiiee.!

Första inlägget dåå.

Såå, sista tiden..

Massa massa festande, kryssning, personal -  fest och vanligt festande.. För bra har det varit : D
Meen jag är ganska sliten, kanske dags för en paus nu? Faast den tar vii nästa helg, på lördag är det ju fest igen

När ska det bli dags för dig att växa upp och ta ditt ansvar? Jag hatar dig, du är inte en del av mitt liv längre.!

Jahapp, nu sitter man här i sin ensamhet, barnvakt är man tills imorrn natt. Så nu har jag fått lära mig hur det är att vara ensamstående mamma åt 2 barn. Meen idag var vi på bio och grejer, och barnen fick se sin första catfight live idag, så nu kan dom massa fina svordommar som dom kan lära alla andra barnen på dagis och i skolan.! INTE MITT FEL! : b Så imorrn ska man upp svin tidigt och göra frukost och matsäck och allt annat som ska göras, sen ska man lämna dom i skolan och på dagis, som en ensamstående mamma. sen ska jag banne mig hem och sova heeela dagen tils det är dags att hämta dom igen :P sen blire till att leka hela dagen. Hunden får inte glömmas heller. Jaja, man måste ju öva tills ( Om jag någon gång blir så vuxen ) jag skaffar egna barn.

Meen dom är bra söta dom små liven.!


Du, du är ganska bra. Tror jag..  Hoppas jag.. 

Neee sov tajm tror jag, ska ju upp och leka mamma och barn imorrn.!

Hejsvejs gräbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0