Pulka?

Yeees idag tänkte jag släpa iväg med mina syskon till pulka - backen minsan : D Fööööör roligt  ; ) Det var fööööör länge sen man åkte pulka : ( men nu ska det banne mig bli av, hoppas jag : D

Just nu sitter man hos Jove, har precis färgat hennes hår, Hon blev lite bananig i håret : P meen det blev fiiiint  : ) Vi var och tor handlade på coop förut,hårfärg, schampoo & balsam och sen någon vårdande grej för håret. GODIS och sen tuggummin som skyddar tänderna  : D Fiiin shopping.

Sen ikväll ska jag myysa massor : D

Nee nu ska jag röka med Banana - Ove seen glider jag hem för att dra på sig vinter - munderingen. För idag blire åka av i backen : D Wehooooooooo!

hehe so long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0