Jag är bäst

I'll be a fly in your soup
The one that's always in your face
Try to wave me away
I'll be right back on your case

Just because I can.!


Jaja, nu sitter jag här och lyssnar på bygg - gubbarna och äter den sista moshi - moshi´n som  var kvar. Kungligt.!

Kankse skulle man ta tag i sitt liv och göra något vettigt.?! Ringa Johanna kanske.. Jaa, så får det bli..
Fast först ska jag nörda lite mer : P

Det där med att vara ensamstående mamma gick ganska bra. Hihi även om mitt tålamod inte räckte till hela tiden. Meeen sånt är livet : P Det är sånt dom får ta om dom är jobbiga ; b


Kärleken är överskattad, tills jag hittar den rätta. och då ska ALLT kännas rätt. Meen jag har inte bråttom, jag trivs med att vara aktiv singel just nu!  ; D

Nästa vecka då, då bär det av mot norrland och Mormor och Morfar! : D Det var ett tag sen man var där :/ Meen nu jävla kommer vi igen! : P Åh jag ska äta Pite-palt : D Världens godaste mat! Det bästa är att det är bara jag och syrran osm åker.! Kan inte bli bättre : D

Imorrn då, ska jag eller ska jag inte? Det skulle vara mysigt trots allt.! Jaa, om jag kan så får det vara planen för imorrn ; D Lyyysande!

Nepp, nu bär det av mot soffan tror jag.

Hej svejs gräbbs!

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

nej nej... det är JAG som är bäst! *lol* ^^

2007-11-08 @ 14:58:37
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0