Hemma igeen

Japp nu är jag hemma igen minsan. Meen jag vet inte om jag är glad eller ledsen över det.. Det är på ett sätt jätte skänt att vara hemma, meen det är tråkigt att lämna dom där uppe.

Hahah skönaste släkten ; P Morfar är typ döv så han hör knappt vad man säger. Mormor är bara mormor : D Mina kusiner är små meen roliga prickar ; P Haha och min morbror som är typ 40 och gör exakt tvärtemot vad mormor säger. Haha Jag och min syster kom på en ny dans och 2 nya sånger oxå. Föör kul. : D

Sabbe - " Det här är min Mormor "
Mormor - " Nähää "
Sabbe - " Och det här är min morfar "
Morfar - " NÄH "
Sabbe - " Haha eh joo det är du "
Morfar - " Nää "

Hahahah klockrent ; D

Jahaa, festa snart då? Nu har jag varit nykter lite föör länge tror jag.

Du, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag vill om du vill.. Men vad vill du?

Glöm inte bort min massage.. Sagt är sagt, och tro mig haha jag kommer inte låta dig glömma ; )

Nee nu ska jag ta igen lite sömn sen ska jag ringa dom andra nötterna.  : D

God natt!

So long suckers ; )


Kommentarer
Postat av: Den gamle sambisen

Millaa, du ska komma hit snart igen!

2007-11-21 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0