Bra, bättre, Bäst

Jag ska prov - jobba på flyget på lördag : D Då ska jag gå bakom Jc som en jobbig skugga : P
Sen imorrn ska man på jobb-intervju på nåt telefon-tjofräs-företag som tyckte jag var intressant, så snart kanske man sitter där med 3 jobb och egen lägenhet : D WEHOOOO ; D Då jävlar brudar, dom ska få egna madrasser och sängkläder Haha .!

På lördag hoppas jag att det blir till att festa först och sen mysa hela natten, om jag får som jag vill, detvillsäga..

men imorrn blire till att flänga runt som en annan jävla banan överallt, jobba, intervju, jobba och sen hem och sen hem till han och glo film och mysa ; D Tunga grejer ! : D

jag tror att det mesta börjar ordna sig nu.. bara några saker kvar som ska knulla mitt liv.. MEN SKIT I DOM VETTJA   : D

Meeen nu sitter Tjat - Lollo här och gnäller igen så nu är det bäst att jag tar mitt feta arsle och gör som kvinnan vill.

So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0