Bakfylla

Jaa, jävlar vad jag mår skit. Hahaha meen gårdagen var ju en historia i sig. Hahahaha föööööör kul var det, meeen jävlar vad jag har gjort bort mig för resten av livet.. Hahaha.

Kvällen började stressigt som fan, hem till Lollo och förfesta, och göra sig iordning i raketfart :P
Sen bar det av mot Backstage och sen blev jag ap-plakat ganska fort och så fortsatte det åt det hållet. många pinsamheter meeen kul som fan var det. Seen bar det av mot "efterfesten" Hahaha ganska kul iaf :P
Sen blidde det taxi hem.

Var hemma kl 5 och halv 8 kom min kära syster och väckte mig, sen blev det till att gå upp och ge pappa frukost på sängen. Sen bar det av mot syrrans hopptävling.. Kom hem halv 1 och sen sov jag till kl 4.. jag var fortfarande full när jag kom hem från hopptävlingen, jobbigt.!

Jaja, kanske skulle jag duscha? Mjoo, men jag orkar inte. fast jag måste, suck! : P


Idag då? Dra och våldgästa hos Lollo som vanligt ? Kankse Kanske. : P

ärsch vi får vel får se vi får vel see..!

Jaja, nu ska jag gå och länsa kylskåpet.

Hej sväjs gräbbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0