Vad är det för fel på folk?

jag menar, ni är vel vuxna människor.. Men ni ser inte hur ni beter er och vilken effekt det har på andras liv.!!
Är det inte dags att vakna upp nu och inse att det ni gör är sjukt fel. Ni beter er som jag gjorde när jag var fjorton förfan..

Jag sa det sist vi prata om det.. Och nu gör du samma sak igen. Jag fattar inte hur det kan vara så svårt att åtminstonde försöka tänka liiite längre än vad näsan räcker, och faktiskt inse att det skadar andra oxå.

Och vart ska ni ta vägen nu? Om det inte vore för min syster så hade jag bara skitit i det.

Men det drabbar ju inte bara dig ditt arsle.!!!!


Jaja, vad sa jag säga.. Som man bäddar får man ligga!! Du borde ha lyssnat på mig från början och spelat dina kort fan så mycket bättre, då hade vi inte suttit här idag..

Synd bara att det drabbar andra.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0