Tjockis

han är världens jätte bästaste hund :D sååå jävla underbar ; D Jag är kär.!

Hehe jaduu gårdagen var ganska festlig, den börja med ett besök  hos tandläkaren där hon förstörde hela mitt huvud med någon konstig grej.
sen bar det av upp på stan och träffa jackie och tjockis, sen hem till deras place. sen blev det en till promenix sen bar det av mot solningen och simningen. och sen bar det av till max för att käka och träffa Nicko. Seeen bar det av mot jackie igen för att slänga iväg henne till akuten och sen blev jag och Lollo hundvakter igen och gick på en till promenis : D med bästaste tjockis.! sen åkte vi hem och gick ut med Lollos bästaste hund :D Sen träffa vi Jovelutt och satt och snacka massa bajs i 2 timmar : P  Haha det var en rolig dag : P

idag har jag inte kommi så långt, men jag har duschat än så länge : P
Hihi och på lördag ska jag festa : D Måste bara hitta någon att tvinga som min vän först ; P

så nu sitter jag här igen och har inte så kommit så mycket längre än ut med hunden idag : P Och på dåligt humör är jag oxå. Jävla bajs orka..

Hehe ärsch, ska vel nörda här en stund sen blire vel Harry Potter och sängen i guess..

Trött är jag, imorrn ska jag tvätta fönster igen, och sen jobba och sen vette fan, ta det lungt iaf, ska ju jobba på lördag igen : D

Ne nu ska jag dra, kisseriet kallar.!

so long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0