Amöba

Jag känner mig som en amöba när jag sitter här, fyfan vad jag är bakis.

Hahah meen fan va roligt det var igår : D
Drog till Klaras med Jc och hennes vänner, var ju halva priset i baren en lirten stund så jag köpte på mig massor, sen vart det mer ändå och så hittade jag en ny favorit drink som jag fan inte kommer ihåg vad den hette :'( Meeen förbannat full blev jag : P Hahah blev en tripp till parken sen bar det av mot David och dom andra nötterna. fast sen tröttnade jag så jag tvinga David att ta med mig hem till honom : P Plus att jag tappade hans hamburgare på marken, Hihi det vaaar inte riktigt meningen..

Hahah jag är ganska festlig när jag är sådär full inte alls jobbig. : D Haha cyklade lite, åkte på styret och så gick vi och jag kommer inte ihåg om jag sa något dumt. : P Vi var vakna till halv 5 eller om det var halv 6 tydligen : P Seen var jag tvungen att tvinga upp karln imorse vid halv ett :P Fast jag missa bussen hem ändå så han fick banne mig köra mig hem ; P Hahahaha stackarn.! Meeen det var festligt ; )

Såå nu dom närmaste 2 helgerna så blire till att jobba.. Och MIN Hanna kommer heeem : D : D : D

Det pendlar mellan strålande och fantastiskt.!

Nu ska jag se på Ice age med min Lillebror : D

So long suckers ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0