Skenet som bedrog

Men nu vet jag ännu en gång vad du går för.
Jag haft tålamod med mycket, men det där var droppen.
Do lockade fram den gamla Milla igen, mer än rätt för din del.
Men den delen hade jag växt ifrån, jag hade slutat vara den personen.
För min egen del var det ett bakslag. Chockerande för dom andra, dom som aldrig kännt den gamla Milla..
Hahaha, lite tokigt kan det ju bli ibland..


Helgen i övigt?!
Haha jag har haft skit kul. :D
Sjukaste livet vi lever! Men dt är sjukheten vi lever för.

Kryssning snart ?!
Luleå snart?!

Eliten visar resten av sverige hur man ska göra : D Braa draag : D

neej, nu ska jag fly från krånglet och ta mitt pick och pack och dra mig mot norr en sväng. : D



Snart får man ju sällskap i den tyngsta delen sv Örebro :D löövelii : D


nej dags att dra mig.

So long suckers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0