Möss Maffian.!

Haha jag och Boo har startat ett nytt gäng, M M.. Och det är bara folk med mössa, och inte vilken mössa osm helst..
En party mössa måst det vara..! Party - Mössa = Mössa med boll på ! : D
Svin roliga mössar, jag är helt kär i min  : D

Idag, första dagen i verkliga livet igen..
Jobbade lite på morgonen, nästan cat - fight idag : D
Sen vart det stan med Boo, jag införskaffade mig nya LÅNG - KALLINGAR : D
Finns det något bättre än ett par lång - kallingar ?
Dom värmer svin bra, och så måste dom vara fula..
För om dom är det så blir man bara såå lycklig varje gång man ser på dom.!
Tror jag ska sova i dom inatt. : D
Och så köpte jag min efterlängtade MÖSSA : D En svart jävel som jag ser för jävlig ut i, Men bollen studsar så festligt att den är så perfekt som den bara kan bli : D

Sen åkte vi hem till mig för att städa mitt hem, men vi kom inte längre än in till datorn.. Jag var tröttare än tröttast.
Sen bar det av mot Max och Dannie : D
Helt plötsligt skulle dom åka pulka efter bilen..
Och eftersom jag faktiskt var himlans trött så skulle jag ha åkt hem.. Och hem kom jag, men inte förens två timamr senare..
Hann tvätta bilen så den är fin när La Familia kommer hem och så åkte jag bakom bil / pulkan så dom kunde se något när dom filmade.. Hahah altså den där Dannie.. Såå rolig, flög som en liten vante : D

Jag måste införskaffa mig en bil jävel altså..
Jag åka buss lixom ? Haha jag har glömt hur man gör tror jag.

Imorrn ska jag leka med Johanna minsan : D
Promenix kanske, med min nya MÖSSA och mina nya LÅNG - KALLINGAR : D

Ända problemet är att innan det så ska jag hinna jobba, bli bjuden på lunch av jobbet, åka hem och städa hela mitt hus, åka till coop och handla massa mat  och åka till mamma och käka middag! Hahah shiet, jag är håller redan på att stressa sönder..

Snart ska man på konsert oxå : D Bullet For My Vallentin 3 Dec  : D

Och nu jävlar måste jag sova, klockan bara springer iväg..
Alltid samma sak, när man har massor att göra och vill att klockan ska gå skit sakta så går den fort som fan.
Och när man vill att klockan ska gå fort, typ när man väntar på någon eller nåt. Då jävlas den som faan.
Det är som att den hoppar fram en minut, fast den i nästa sekund hoppar bakåt två minuter.

Alla och alla bara jävlas med mig, Kaninerna, klockan, folk, jobbet, bilen, vädret och inte minst mina ögon.. Jag är ju snart blind !!

Men jag har världens bästaste grannar iaf : D

Nej nu skulle jag gå och lägga mig, bättre sent än aldrig.. Som en vis gammal vännina sa så klokt idag,
" Det är ju trots allt bara 25e Nov en gång om året.. "          : D

Godnatt.

Bangers Goes QLIMAX : D

Altsåå det här är det sjukaste jag varit med, heeelt underbart..
Heelt lätt värt sitt såren i röven från bussen, helt lätt värt huvudvärken och magkatarren, lätt värt pengarna och allt. Skulle lätt göra om det imorrn om det gick  : D

Resan började i fredags morse, då Boo och hans Mamma snällt hämtar upp oss i Lillån för att ta oss till tåget.
PÅ tåget vart det en massa flum, filmande och pruttar som sugs in osv. Var framme i Malmö runt elva tror jag..
Där om Lollos vän Tony och hämtade oss och körde runt på oss hela dagen eftersom vi inte skulle kunna komma in på vandrarhemmet före kl 16.. Vi åkte runt lite överallt och letade efter nånstans att få spela lite Rock Band.. Haha, men det fanns inget sånt.. Sen bar det av mot vandrarhemmet där alla skulle duscha och göra sig iordning för sängen och ladda inför Qlimax.. Massa filmande där oxå vilket resulterade i att nu är vi överens om att jag är lite smått  utvecklingsstörd och Lollo BARA bryr sig om sig själv..  : D

Sen vart det till att sova en skvätt innan vi skulle ta oss till bussen..
Taxin kom 05.15 utanför vandrarhemmet, vilket var en jävla tur eftersom det var is bana i hela malmö i helgen..Vi höll på att dra i diket efter halva vägen ungefär, men vi klarade oss :  P

När vi väl kommer fram så blev vi alla jätte osäkra på ifall vi var på rätt station eftersom bussen inte var där.. Haha och det fanns ingen vi kunde prata med eller ringa till heller, så det var bara at stå där och vänta och se ifall det skulle komma någon buss.. bussn skulle gå 06.00 såå kl 06.05 ringde dom och frågade vart fan vi var eftersom dom var på någon annan station. haha alla svenskar som var på bussen hade fått mejl om att vi skulle åka från Svågertorp, men busschaffören var på centralstationen, haha utan passagerare :  P
Såå efter mpnga om och men och en halvtimma senare var vi iaf påväg.. : D

Första stoppet i Köpenhamn där vi plockade upp MASSA danska människor..
Och vi bangers börjar resan bra, hela bussen somna efter ett tag, bara det att jag sov lite längre än några stycken. Så jag vaknar helt förvirrad, fattar knappt vart jag är, mössan på sne och ligg - märken i ansiktet så kollar jag bak ioch inser ganska snabbt att det sitter folk och bara asgarvar åt mig.. Då var det bara att glida ner lite snyggt och gämma sig bakom sätet igen..
Efter en stund hade vi rökpaus pch eftersom jag hade Bosses neger - mössa på mig med liten skärm plpus att det är för stor för mitt lilla huvud såå såg jag inte så mycket alls.. Jag hade precis varit och kissat och måste gå egenom hela bussen med Boo, vilket automatiskt gör att folk tittar på oss.. Och när jag väl kommer fram till min stol och tänker fan vad skönt att jag inte snubbla eller nåt, eftersom jag tycker det är jätte hemskt när man blir uttittad sådär, så går jag rätt in i DVD - skärmen som sitter i taket.. Och efter så hör man ungefär hela bussen asgarva..
Runt tolv stannade bussen vid gränsen Danmark/Tyskland för att vi skulle få införskaffa oss alkohol osv.
Så vid ett började drickandet på bussen och musiken började pumpas, var nog bara jag och Lollo som egentligen tog det lungt, blev bara två och en halv cider var för våran del..

Toaletten på bussen var trasig så det var översvämmad hela resan ungefär, jag fattar inte varför folk fortsätter pissa och försöka spola och dessutom inte kan säga till nör dom ser att det är stop.. Meen vi fick ju lite fler rökpauser på köpet så man ska vel inte klaga heller  : D

Sminkningen på bussen gick ju sådär Haha meen tur att det var mörkt resten av resan sen : D

Lite senare efter att Boo fått i sig lite ( ganska mycket ) alkohol så ska han få med hela bussen på att härja och greja medans han spelar in det.. Och ståå står han där och skriker på alla i bussen och helt plötsligt så bara försvinner han ner för trappen.. Hahaha HELA bussen blev knäpptyst.. Och när jag kolla över räcket så ser jag bara två fötter i trappen, så jag började nästan få lite panik och tänkte att han hade svimmat osv, så helt plötsligt ser man en kamera stickas upp och lika fort kommer han uppsvingandes.. Hahah då kan jag ju säga att HELA bussen skrattade. : D Men sen gick han fint och satte sig på sin stol en stund iaf .: D

Efter det så började alla ropa efter "Swedish Guy " hahahaha tror nog att det kommer bli svårt för dom danskarna att glömma Boo..

Vid 8 var vi framme skiiit kallt och så snö-regnade det.. Så vi gick och ställde oss i kön.. som var skiiit lång, trång och seeeg som fan.. Och alla var svin packade eller påtända.. Bosse körde puttnings - match med någon kort snubbe ett tag där oxå, sen kom våran nyfunna vän på att det fanns en annan kö, vilket ledde till att vi var inne på 5 min : P Sen var det till att hitta helt osammanhängande nummer på massa skåp och lämna in jackora där osv. Sen fick man stå ute och frysa ihjäl medans man väntade på att bli kropps-visiterad osv. Sen kom vi äntligen in..
Känslan var heeelt sjuk, man var trött och grinig men ändåå heeelt sjukt glad : D Världens jävla tryck i salen, det går inte att beskriva, men 30 000 pers i en sal och ALLA gillar samma musik och folk är glada.

Jag hade räknat med en del tjaffas eftersom vi visste att dt skulle vara en del droger och fylla fä borta. Meen jag såg en person som blev utslängd på 10 timmar. INGET annat, alla var skit glada och jätte trevliga och var vekligen där för att ha kul och för musiken.
Vi skämde även ut oss i på film, som förhoppningsvis inte kommer ut på qlimax dvd:n hahaha : P

Meen alla var helt ladda så vi gick ut och och skuttade och skakade våra lurviga tills svetten rann och Boo höll på att svimma. : P Sen vart det vatten paus och helt plötsligt var kl 01.. Heelt sjukt. Tiden gick så fort och helt plötsligt var kl 4.. Men efter kl 4 gik tiden bra segt, alla var svin trötta ochslitna ingen orkade nåt egentligen samtidigt som vi ville ut på dansgolvet igen.. Men vi satte oss på läktaren och kollade på folk.  Och oavset hur trött man än var så gick det inte att sitta stilla helt.. : D

Och jag har sett min blivande man. Han är det bästa och det snyggaste jag har sett : D
Haha Headhunters is the shit och jag är käääääär : D
Han var det bästa med hela jävla resan.!!
Heeela arenan vart heeelt exstas när han kom och började spela, det var det sjukaste jag varit med om.

06.30 imorse gick vi ut för att hämat våra is kalla jackor och gå till bussen, där fick vi stå och vänta på att få komma in i bussen hur länge som helst..

Väl på bussen tog det faninte lång tid innan vi somna. Och vi sov nästan hela resan på 13 timmar, vakna nåra gånger men somnade om ungefär lika fort igen. Bussen höll tydligen på att krocka oxå och fick tvärnita mitt på motorvägen, haha men det sov jag egenom, och vägrade tro på Boo när han berättade : P Jag var helt övertygad om att han ljög : D

Kl 8 ungefär var vi i Malmö igen där Lollos vän plockade upp oss så vi fick äta och komma till vandrar hemmet.. Där käkade vi och duschade. Och nu vet jag hur det känns att duscha när man är blind, Bosse började dammsuga när jag duschade så proppen tvär gick Haha men då stog jag ju redan i duschen så det var bara att fortsätta. Haha men faan vad rädd ajg hann bli först innan jag insåg vad det var : P  Sen sov vi som små barn och höll knappt på att komma upp imorse.

Men 04.30 kom Lollos vän, igen, och hämtade upp oss och körde oss till tåget. Och hela dagens tågresor bestog av att sova ungefär.. Meen nu är man hemma igen..
Och jag har svårt att tro att någonting någonsin kommer kunna slå den här helgen..
Krogen och allt sånt kommer suga ännu mer pung än vad det gjorde innan.

Det ända som kan tänkas slå denna helg är i juni när vi ska Defcon eller när vi åker nästa år på Qlimax igen . : D Meen tills dess kommer allt vara skit haha : P

Det är helt sjukt men hela helgen känns som n enda dag ungefär. som att man bara powernuppat några gånger under dagen, jag är fortfarande kvar på att det är söndag idag..

Det bästa med helgen var helt klart musiken och att äntligen få vara på ett ställe där alla gillar samma musik och INTE en ända jävel gnäller över att det är jobbig musik. så i lördags fick man ju faktiskt lyssna på mer än en HALV låt åt gången och man slapp brottas om vem som ska bestämma låtarna. : D Helt underbart, jag skulle kunna leva mitt liv sådär, bara åka runt och lyssna på massa musik och härja med glada och skit trevliga människor.
Jag saknar det redan, även om man inte har smällt det riktigt än..

Nehe, nu ska jag vel powernupa en stund, för sen ska man jobba igen ochså blir det till att jobba och städa hela huset imorrn och på onsdag ska jag storhandla minsan, för på torsdag kommer min familj hem igen.. hur fan ska jag överleva detta, jag trivs själv haha :  p

Nej nu ska jag dra lägg mig och inspektera insidan av mina ögonlock en stund

Jag blir tokig !

Jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Jag är såå förbannat trött, men samtidigt så kan jag inte sitta still.. Det går bara inte..

Jag är lite nojig när jag tänker efter.. Hur faaan ska vi överleva denna resa?
Ingen kommer kunna sova, knappt äta eller slappna av..
Och tänk er själva.. En hel helg med två överspeedade idioter vid namn Lollo och Boo..
Jag visste att ni skulle förstå direkt vad jag menar, be för mig.. Det kan behövas..

Altså, veckan har nästan enbart bestått av taggande inför QLIMAX..
Men samtidigt har jag hunnit med att jaga varg, få x antal utbrott på personer i min omgivning och kaffe repat :D
Jag har även hunnit sola, vilket ledde till att mitten av mitt ansikte är sönderbränt. Haha fast inte ytterkanterna av ansiktet.. ser ut som om någon lagt en talrik i mitten, en tallrik och gör att allt under den blir gris rosa..!!

Altsåå, det är sånna här lägen det skulle vara bra med en psykolog, en såndär som bara sitter och nickar säger " Jaha, vad intressant, hur känner du inför det? " För om ingen stoppar mig skulle jag kunna sita och prata ända tills på söndag känns det som.. Jag börjar bli ganska trött på att lyssna på mig själv nu..

Som Boo så fint beskrev det, förstår ni hur det känns när man är så glad att det nästan gör ont i magen ?
Såå glad är iaf jag.. : D

Och hungrig är jag, ska nog äta makrill : D

Nej nej, åter till packandet..

So long suckers ; ) Hörs på tisdaaag ; D

Moshi Moshii

Idag har jag altså gjort världens godaste Moshi Moshi. Tror aldrig att den har blivit såhär bra förut : D
Tryckte i mig massoooor : D Så nu blir jag fet : D

Fick massa Qlimax musik igår, så har jag min mp3 på högsta volym..
Man bliiir helt jätte glad jag sprallig.. Man kan varken sitta eller stå still, så nu ska jag minsan städa mitt hus medans jag ändå har energin : D Jag bliiiir så lyckliiig : D

Biljard

Haha jag är kung på biljard. : D
Bara det att jag döljer den sidan, man vill ju inte göra dom andra ledsna lixom..!

Snaart är det QLIMAX dude : D
Altså det går inte att beskriva känslan.
Ena sekunden har man ångest över pengarna och över hur LITE sömn det kommer bli denna helg..
Och nästa sekund så är man som ett litet speedat barn innan julafton.
Sitter och pumpar massa qlimax musik och laddar.. Kommer blir en SJUK helg! : D

- Milla - ( Qlimax 22 Nov! : D ) säger:

hehe aa jag vet men den har jag redan

-|| Maniak ||- säger:

ahaa

- Milla - ( Qlimax 22 Nov! : D ) säger:

eller altså jag har den nog inte föresten men

haha eller jo nu har jag den eftersom du skicka den

hahah men altsåå du fattar

-|| Maniak ||- säger:

HAHA

- Milla - ( Qlimax 22 Nov! : D ) säger:

Ibland vill man bara krama dig och säga att de kommer finnas hjälp åt dig inom snar tid också...

Sicken tur att jag har snälla vänner ibland : D

Haha men nu ska jag sova minsan.

Haha

Mammas mössa mammas mössa, trökigt trökigt tröökiigt..

Dannie : " Milla, är det iinte du som har sånadär schyssta bröstvårtor? "

Haha jag ger upp

marf hco kab !

Imorse vaknade jag såå feting otroligt mycke på fel sida, jag förstår inte, men jag var arg på allt..
Jag vart tillochmed arg på att jag kom iväg i tid imorse, eftersom jag kunde ha sovit fem minuter längre och kommit fem minuter senare, vilket jag just då inte tyckte skulle vara något problem.!
Så kommer jag till jobbet, fortfarande lika jävla arg på allt och alla, höll nästan på att börja grina när jag såg att mitt sko snöre hängde utanför skon..

Haha men så kommer min räddning, min kära jobbarkompis kommer med bilen. Glider in lite snyggt på parkeringen, men så krashar hon rätt in i räcket framför. Det ända hon gör är att kolla på mig och små flina lite och sen bara går hon vidare som om inget har hänt.  Det var det roligaste på hela veckan.. Jag skratta så jag grät, och helt plötsligt var all min morgon ilska tvär borta : D

Sen när jag kom hem efter jobbet så skulle jag ge mig på det där med matlagning.
Skulle göra värsta middagen ( kl. 10 ) med Lövbit, pommes och bernie sås.!
Skiit enkelt tänkte jag.. Ända fram tills mina pommes var svarta kol kritor..
Så det fick bli makoroner istället.. Men hur gått är det när man har väntat sig pommes sen kl 6 imorse?

Jätte skoj, köket ser ut som en svin stia, jag har inte orkat städa upp efter mig än.
Först ska jag nog powernuppa en sväng.. Kolla på Camp Rock : D Eller halva iaf.. Början av filmen existerar inte..

Nej god natt folket.

So Long Suckers ; )

...

Läs detta killar :

När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne!

När hon puttar dig eller slår dig -Ta tag i henne och släpp henne inte!

När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne!

När hon är tyst - Fråga vad som står på!

När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet!

När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka!

När hon ser ut som värst - Säg att hon är vacker!

När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting!

När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne!

När hon är rädd - Skydda henne!

När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne!

När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!

När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta!

När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej!

När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen!

När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!

När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!

När hon "bumps" in i dig - "Bump" in i henne också och få henne att skratta!

När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig!

När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det!

När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan!

När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan

När hon säger att det är över -Vill hon fortfarande att du ska vara hennes!

Haha var tvungen att sno den från Johanna, ganska bra om jag får säga det själv..

Nyss var Loow och sarah här, vi skulle planera lite om Norge, meen som vanligt kom vi ingenstans..
Undrar om det blir nåt överhuvudtaget.. Den som lever får vel se.

Nu ska man snart iväg  och barnvakta lite : )

Första lediga dagen sen förra lördagen, annars har man jobbat varje dag i två veckor..
Sjukt skönt att få sova ut, sov mer än 10 timmar inatt, heelt underbart.!!

Neej nu ska jag trycka i mig lite käk minsan..

Kom igen..

Alla ni som har legat med ett skåp.!
Hahah skönaste låten  : D

Man kan inte bli annat än glad när man hör den : D

Ibland är svårt att verkligen förstå hur pass bra vänner man egentligen har..
Men nu förstår jag..

Det är dom som ser bakom den fetaste muren du någonsin kunnat bygga upp..
Det är dom som ser små saker som man inte tänker på att man faktiskt visar..
Det är dom som ser allt det som du febrilt försöker att dölja för alla (och faktiskt tror att du lyckas med)..
Det är dom som inte blir arga för att du beter dig konstigt eller illa, eftersom dom redan genomskådat anledningen till beteendet..
Det är dom som inte låter dig komma undan med att hålla saker för dig själv..
Det är dom som säger " VI kommer lösa det här "..

Jaha, då har det paserat ytterligare nån vecka, kommer inte ihåg när jag skrev sist.. Men tiden har iaf ENBART bestått av jobb, sömn, mat och JOBB.
Meen det blir bra pengar : D

I fredags fyllde min trogne banger Boo gubbe så först vart det middag på Pacos : D Och sen häng på karro skolan, som på gamla goda tiden : p sen vart det bio, Saw 5.. Sjukt tung film, synd bara att det var två fyllon bredvid mig som sprang på mina nerver..!! : P Sen bar det av mot Damp på fest, träffa lite gamla godingar : ) Och lite nytt folk.. Haha no coments..

Lördagen jobbades det sen bar det av mot Dannie sen till någon Kim och sen till MM baren och sen blev det taxi hem, sjuukt trött..

Och idag har man jobbat, kom hem la mig på soffan och insåg hur jävla extremt trött jag var.. Heelt död, men sen helt plötsligt vart det tydligen promenix med Lollo och Zebbsson : D Faktiskt jävligt skönt även om det regnade så det piskade i ansiktet. Men det var trevligt : D

Så nu ska jag vel gå och sova snart.. För gissa vad jag ska göra imorrn..
Jobba..

Nej colan kallar..

That´s how i live !

Bäztizar med zäta

Detta inlägg tänkte jag tillägna Louise Granath..
Min bäztazte vän, vi har ju inte lekit med varandra sen i lördags för hon har varit sjuk.. :'(

Jag har ALDRIIG  saknat nån så mycke. Helt tomt och tyst.
Ingen som tjatar om att hon ska äta, sova eller äta hela tiden.
Ingen som har skämt ut mig på nästan en hel halv veckan lixom..

Meen hjärtat du vet att jag har zaknat diiig jätte mazzor.

Milla + Lollo a.k.a MiLo = Bäztizar 4 life biatch ; )  <3 !

Haha hoppas du är nöjd nu när jag har suttit och skämt ut mig på bloggen..!!

Krävande fruntimmer.!!

I´m not afraid..

Fredagen var helt sjukt rolig.. jag hade svin kul, fast vi inte gjorde nåt speciellt egentligen.. Meen hur kul som helst..
Jag och Dannie hittade en hittekatt på vägen hem. Haha han var från hallsberg och hade tappat bort sina vänner.. Så han fick sova under sjuttioelva filtar i dannies extra säng. Haha  stackarn.

Lördagen var oxå skit kul. vart heeelt hög på red bull så jag och Lollo sprang omkring som speedade kaniner..
Tills jag fick sjuuuuuk magkatarr och åkte hem..

Och imorse väcktes jag för att säga hej då..
Heelt tomt, helt ensamt.
Men det klarar jag.!!

Entering deppmode.!!

Dåligt, cidern är varm..

Nej nu ska jag nog knoppa lite..