Sjuuuuk

Japps, jag är sjuk.. Jag blir ALDRIG sjuk, förutom nu..
Jävligt roligt, jag har varken råd eller tid att vara sjuk just nu..
Totalt värdelöst, för inte fan orkar jag fixa nåt med lägeneheten när jag ändå bara drar omkring här hemma..


men däremot ger det mig mer tid att tänka haha, vilket inte alltid är till nån fördel heller : D

Idag har jag och Boo spenderat halva dagen i att fundera på hur pass viktigt första intrycket är och
hur länge det intrycket sitter ii.. Spännande det där haha .

Jag vill inte vara sjuuk längre!


Helgens bravader var föresten underbara : D
Fredags sov jag bort hela eftermiddan efter jobbet, sen fick jag nattligt sällskap utav Louise : D

Lördag morgon bar det av mot Norrköping och Kolmårdens Djurpark..
Lollo tyckte först att vi skulle in på deras behandlingshem,
men jag måste nog leva i förnekelse fortfarande för dit skulle då inte jag : D

Meen jag fick massa nya vänner när vi var inne hos getterna och grisarna : D

Och så såg vi ju såklart delfin - showen och blev som små barn igen, heelt exstas och bestämde oss för att det där det vi vill jobba med när vi blir stora :P

Åkte även safari grejen, med lollos lilla sportbil, haha björnen smekte hennes bil en stund och både jag och Lollo blev som 2 fjortisar på en konsert.

Sen bar det av hemmåt igen, för kräftskiva ute på landet hos dom nyblivna bönderna : D
Väldans trevligt, med lite för mycket alkohol åt mig, vilket resulterade i grogg över hela brallorna och deras uteplats och så fick jag ju även höra att folk ser mig som lite lösaktig, jag blev nämligen utkorad till den som folk tror ligger runt mest utav dom som satt i rummet, haha. : D
Men sen lugnade jag ju ner mig lite iaf, tog mitt förnuft till fånga och åkte hem och, typ, sov.. : D

Söndagen kom Mamma hit och hjälpte mig med diverse saker och sen blev jag sjuk, jag och mamma bråkade lite om att hon tyckte att jag skulle sjukanmäla mig och jag tyckte att jag skulle jobba klart ändå..
Vilket resulterade i att vi var kvar, hon jobbade och jag strosade omkring som i en dimma och låtsades jobba : D

Nehee nu vill jag fan bli frisk så jag kan fixa klart denna lägenhet nån jåvla gång, jag blir galen.!

Nej, mer knäckebröd åt folket, får ju snart besök av mina personliga matinköpare och film utbrännare : D
Jävla trevliga vänner det där : D


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, millvard din lilla slinka ;)

men det dom inte vet är ju att du egentligen inte är den lösaktiga ;)

2009-09-05 @ 21:39:51
URL: http://jovelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-09-05 @ 21:57:54
Postat av: kickan34

tråkit va sjuk.,. då aksnek duhinnit läsa bok eller så.. o just de ja fundera lite.. har DU hittat den rätte än.. ?! kolal min blogg om du vill .. kanske kan du få upp humöret lite?!?!? ... Kramar och krya på diG!!

2009-09-05 @ 22:28:26
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Gud vad jobbigt att vara sjuk, vad är du för sjuk? :S

2009-09-05 @ 22:31:44
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0