Roligaste på länge : D

Haha jaa, igår drog vi iväg till Motala, Jag, Hanna, Boo & Danny..
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. meen sjuuk kväll : D

Vi började kvällen med promenix genom hela Motala, nog för att det inte är så stor stad
men vafan jag kom ju inte dit för att motionera ?! : P

Sen stog vi en stund och hejade på alla cyklister som startade och när vi hade vinkat av Hannas pappa
så bestämde vi oss för krogen..

Vi hittade genast deras inneställe, haha ungefär lika stort som Licquid fast med dansgolv.. Och porr - stång..

Iochmed att man var ett nytt ansikte i deras lilla håla så blev vi ju skapligt uttittade..
Och grabbarna grus tände genast till, och jag såg hela kvällen förstöras..

Haha men så blev det icke, grabbarna beslöt sig för att ge Motalas invånare en föreställning som dom antagligen aldrig kommer glömma..

Helt plötsligt står båda två och strippar på den lilla lilla scenen med porrstången.. i bara kallsipper..
Väldigt graciösa och heta var dom, dom tjänade tillochmed ihop 20 kr var !!

Tur att vi åkte till så stor stad där ingen kommer komma ihåg oss efter en vecka..

Kul som stryk var det iaf : D Sjukaste kvällen på länge..

Jag hänvisar även till MiiiLLaa87.bilddagboken.se för bilder av detta spektakel..

Nu sitter man här och vilar upp sig inför kvällen bravader.   : D


Dags att bada tror jag, för just nu så varken doftar eller luktar jag speciellt gott..!!

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Low

Jag sa ju att ni inte fick ha så kul denna helg.. :/

2009-06-13 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0