Livet är bra märkligt ibland..

Jag frågade mamma idag om hon trodde att Han kommer ihåg mig, och förstår vad som hänt och vilken betydelse det har haft i våra liv..
Svaret, var vel vad jag dels ville höra, men det gjorde ont.. 
Han förtjänar inte det här, jag vet hur mycket Han skäms och hur grov Hans ångest har varit över allt som hänt.. Det är ju anledning till Han fortsatte så länge.. En jävligt ond cirkel..

I alla år har jag hatat och varit rädd men idag är det inte samma sak..
Det gör ont att se att det händer Honom, det är ju fel..

Jag har så mycket att säga, men jag hittar inte orden..
Orden som kan få mig att gå vidare.. Kunna må bra..
Hur ska jag kunna gå vidare om Han inte vet om vad jag tycker och tänker idag..
Att jag har förlåtit honom..
Även om det sitter kvar, så finns det inget hat längre, ingen rädsla..
Jag vet, eller jaa åtminstonde så tror jag att han har sjuk ångest idag, att vakna upp och inse vad
det är han har gjort under alla år, vad han har missat och förstört hos olika människor, det kan inte vara lätt altså..
Innerst inne vet jag att han är guld värd, han var det innan allt startade, fan han var ju min idol..
Allt med honom var bra..

Men det var länge sen..

Förr kom det så många tårar av lidande och hat..
Nu kommer dom helt plötsligt, okontrollerat, i ren sorg..

Jag såg det inte riktigt på samma sätt förr.. Synd bara att det kommer försent..

Jag hoppas du får det bra efter allt det här.. Du gav livet en ny chans, men vad fick du tillbaka..

Livet är bra märkligt ibalnd..


Neeej nu ska jag sluta vara så deprimerad..

Det är ju sommar och en helvetes massa jobb som väntar..
Óch en veckas semester uppe i Piteå : D Jävlar vad pite - palt jag ska käka : D
Undeeerbaart  : D

Somliga går med trasiga skor
säg vad beror det på
gud fader som i himmelen bor
kanske vill ha det så.


Nu är det bed - time för länge sen fan
Har ju börjat gå och lägga migg innan mina småsyskon hahaha ..


So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0