Sickness

Jaha, haha dom senaste två dagarna altså.. i torsdags åkte jag och Dannie och träna.. Hahah pensionärsgympa. Haha meen massa nya sexiga moves har vi lärt oss. Och det var länge sen jag skrattade så mycket åt mig själv.. Senast var nog nör jag försökte mig på aerobocs i gymnasiet : D Kuul var det. och för första gången i hela mitt liv lyckades jag med att göra armhävningar : D Skit tung är jag, meen nu har jag ju sjuk träningsvärk i armhålan. Haha..

Hursomhelst så bestömde vi oss för att hoppa in i den svårare gruppen, Undrar hur detta ska sluta.. 
efteråt så grejjade vi lite hemlisar osv, sen kollade vi på film hela natten ganska så exakt, jag som faktiskt har ett jobb tyckte att det var lite jobbigt och tvärdeckade direkt.. fick sova ungefär 4 timmar.. Sen vaknar man av att en skrikandes Dannie, kommer in och släänger frukost på en, god jävla morgon på dig med frunntimmer.. Meen man kan juinte vara arg på en person som faktiskt gjort frukost och kaffe och spelar en favarotlåt sådär på morgonkvisten heller.. : D

Efteråt bar dt va till jobbet där allt gick kalas, sen skulle man möta Boo på stan för att betala kryssningen och inhandla kvällens alkohol. Hahhaha och efter mycket krångel fram och tillbaka så styrdes allt och vi åkte till våra olika hem för att fixa och trixa lite.

Syrran skulle på klassfest, så det blev till att sminka och grejja med henne, bruden är ju snygg förfan haha..
Och lillebror blev så ledsen när alma glittrade så fint så han fick oxå massa glitter i håret : D haha pappa var inte så nöjd..
Men söt var han : D

Sen bar det av mot Dannie och förfesten, satt där nån timma och snacka massa skit och sen bar det av mot  MM baren.. Haha för kul, går bara inte att återberättas.. Träffa massa gammalt folk : D Hur kul som helst..

Sen blev det ätandes osv och sen drog vi och hälsade på Jove på hennes jobb och grejjade lite till, sen bar det av mot David på efterfest.. Och efter det drog vi på nästa efterfest i stjärnhusen och sen bar det va hemmåt.

Så jävla roligt : D Går inte att sätta fingret på meen hela dagen och kvällen var lyckad och jag hade skit kul nästan hela tiden : D

Roligast vinner : D

Idag dåå, nykter ska man vara iaf, blir nog så att man sliter med sig Lousie och härjar på alla ikväll..

Nehe nu ska jag gå och duscha..

It seems what's left of my human side is slowly changing in me
Looking at my own reflection
When suddenly it changes
Violently it changes
There is no turning back now,
you've woken up the demon in me.!



So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuuuuunga är viiii :D

2009-01-24 @ 23:12:30
Postat av: Anonym

Camilla, du har stavat fel på mitt namn! Men det gör inget, det brukar jag också göra haha!

2009-01-27 @ 15:19:28
Postat av: Low

aa, det där inlägget var ifrån mig alltså om du inte fattade det..

2009-01-27 @ 15:20:10
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0