Barnvakt

japps, det är fredag och jag är barnvakt. Jag har spenderat kvällen med två skitungar, pizza, chips och Let´s Dance.
Jävla High Life : P

Lillebror : " Milla, varför är jorden rund när marken jag går på är platt  ? "

Haha hur svarar man på den frågan så att en 6 åring förstår ?!

Lillasyster : " Milla, vad betyder SEXIG ? "

Och hur fan svarar man på den frågan till en 9 åring ?

Men söta är dom, min lillebror blåste killen i kiosken på 2 extra klubbor idag oxå. : D
Grabben har skills : D


Och kryssningen är bokad och klar nu : D
Så jävla skönt att ha något att längta efter. Nånting annat att fokusera på än all skit..


Scared I might crash.
 

No pain..


Jaha, nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

Ska vel dra mig till Let´s Dance igen, mpste ju se vem som åker ut också : D


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Sambe - Hanna

Kryssning FTW ! : D

Räknar fan dagarna haha !

2009-01-19 @ 09:39:54
URL: http://enannandelavhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0