Bay - Once : D

Jaha, igår då minsan en spännande dag. Bröja dagen på jobbet med lite små tjaffs hit och dit.
Sen bar det av mot slottet med chefen för att kolla in nya storstädet.
Shiet, skjut miiig vad skitigt det var. MASSA gammal ingrodd skit på väggar och allt..
Kan ju bli spännande en spännande upplevelse känner jag..

Efter den delen av dagen bar det av mot rävgången med Louise och Zebb för en
såndär onödigt lång promenix..
Så när vi sitter fridfullt i bilen så kör jag ut mina fungrar genom förnstret, det var ju trots allt ganska varm igår..
Och helt plötsligt får Louise för sig att hon ska hissa upp rutan..
Och självklart tänker hon ungefär lika långt som en 5 åring och klämmer fast mina fingrar..
Eller så gjorde hon det bara för att vara elak, för efteråt erkände hon att hon faktiskt såg att jag hade mina fingrar där..
Nåt utav det var det..
Jag satt iaf där bara helt lungt, höjer rösten en aning och kläcker ur mig :
" Aj, mina fingrar "
Och sen sitter jag fint där och väntar tills hon hissar ner rutan igen..

Sen efter många om och men och en jävla sittesajjing i örebros friluftsliv så hittade vi tillslut fram till rävgången oxå.
Så vi börjar traska och efter ungefär 10 min kommer en liten kille, på 6 bast ungefär, och hans pappa
förbi cyklandes.. Men lill - killens kedja hoppade av strax framför oss och pappan bara cykla vidare utan att fatta något..

Lill - killen . " P-pappa, jag kan inte cykla längre.. Pappa, jag kommer ingenstans "
Och pappan bara cyklar vidare.
Jag : " H - HALLÅ.. "
Pappan fattar fortfarande ingeting..
Jag : " URSÄKTA .. Ehm, din son ?! "
Pappan stannar och vänder sig om : " Men hur cyklar du egentligen ? "
Jag : " Hans kedja har hoppat av. "

Sen gör jag ett tappert försök till att fixa den iaf, och jag hade faktiskt lyckats om jag hade fått liiitee mer tid..
Tillslut kommer pappan fram till oss mummlar : " Tjejer kan ju ingenting.. "
Jag : " Ja, nee, det var ju lite komplicerat hehe.. "
Pappan : " Nej, tjejer kan ju ingenting.. "

Jo men visst, varsogod för hjälpen. Det var ju så lite sååå..
Jävla trevlig snubbe det där..

Sen bar det av mot Joves place för kaffe, saft och skitsnack..
För övrigt är jag numera rädd för Johanna Carlsson..
Jag tror hon är kär i mig..
Fan, smeker mina fötter och grejer..

Jag HATAR fötter..

Sen ville inte mitt huvud vara med längre så det blev en kväll framför datorn och sen bums i säng..

Fan, mitt huvud har börjat sacka efter lite nu för dagarna.

Häromdagen skulle jag gå ut och mata kaninerna på baksidan, så jag går ut och fixar det
och ser att min hund har följt efter, han var sugen på lite kanin - bajs..
När jag är klar går jag in och stänger dörren, går ut och röker på framsidan och sen hoppade jag in i duschen..
När jag kommer ut ur duschen ropar pappa :
" Du, Milla.. Glömde du nånting när du var ute.? "

Så hör jag att hunden skäller..

Jag : " Hehe joo just ja, hunden är ju kvar på altanen.. "
Då har han fått stå därute i säkert minst en kvart stackarn : D

För några veckor sen glömde jag släppa in honom i huset när jag åkte..
Så då låg han lös i trädgården i säkert en timma innan pappa märkte att han var borta..

Haha stackarn, han får bli offret av min förvirring..


Jaha, helgen då.. Jag vill festa..
Kom igeen nu grabbar, det blir skoj : D
 

Neej, nu ska jag vel duscha eller nåt, jag luktar äckligt känner jag..


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: JC

I´m in löööööv

2009-04-30 @ 11:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0