Back in..

jaa, vad man nu ska kalla det för.. Jävla skit sverige och vara kallt dåå, det är så kallt så snoret antingen fryser eller rinner.!
Har varit hemma i 2 och en halv dag nu, och redan nu är jag trött på det.. Allt är så deprimerande här..

Meen hursom, resan kunde inte ha blivit bättre nånstans : D Helt sjukt bra ställe, sjukt bra brudar, sjukt bra alltihopa.!

Sjukt drag på nattklubbarna, världens bästa Baccardi Bar och världens skönaste utsikt från hotellet : D

Taaa miiig tillbakaa för tusan : D

Idag har man varit barnvakt åt min lillebror.. Han är den mest förvirrade människan jag känner..

Jag satt i fotäljen idag och han satt i soffan och kolla på film.. Helt plötsligt börjar han ropa på mig.. Jätte högt..
Och eftersom jag satt nästan bredvid honom så kollade jag bara på honom utan att svara.. Tills han blev skitförbannad.. Och sen kläcker han ur sig att han inte såg att jag satt där, fast vi 5 min innan han börja skrika hade pratat med varandra..

Och sen hr han svårt att hålla koll på sitt dregel också, haha just nu står han och visar massa sparkar och slag osv, och gör massa ljud med munnen.. Han påminner lite om en vattenspridare, det bara flyger spott och grejer.. Halva soffan är dyngsur för han dreglar så jävla mycke.! Jag tror det är något fel på honom..

Igår fick jag hjälp av Johanna på jobbet minsan.. Eller ja, hon jobbade och talade om för mig vad jag skulle göra Haha.!

Jaha jaha, nu får vi se vad kvällen har att erbjuda.. Börjar känna mig lite rastlös minsan.. Skulle vilja och verkligen behöva träna fan.. det var en sak jag har insett efter att ha gått omkring och sett mig själv i bikini i 2 veckor. Haha längtar som fan efter att börja igen.. Så imorrn på dagen kanske man skulle släpa sig iväg.. : D

Eller en lång jävla prmenix skulle ju inte sitta feel..
Ash får se hur det blir..

Akta nubbelhakan grabbar : D


Nu ska jag hitta nån som är sigen på en promenix : D

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

Jag ville igentligen bara säga att jag är bajsnödig. Tack...

2008-09-20 @ 11:20:58
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0