P.I.M.P : D

Jaahaa, nu sitter man här igen.. och inge kul har jag att säga heller..

Fredags : Förfest hos Dannie den gamle räven : D Sen prövning på Stället, men det säg så vi stack efter en kvart..
Blev Satin istället. Helt okej iaf : D

Lördag : Upp tidigt på kalas hos min mini kusin som faktiskt är både längre och större än mig. Sen hem och vila lite.. Fotboll och bärs var planerat, men ett visst fylla vid namn Bo bestämde sig för att stänga av mobilen och skita i mig..
Så jag drog med mig Johanna istället : D Hon försökte sig på en liten pik mot mig om att vi umgås så sällan.. Men den kom hon inte långt med eftersom det var hon som sket i att ringa mig hela veckan, fast hon lovat !! Svin : P
Blev trip till MM och sen Pitchers ganska roligt : )

Sen skilldes vi och jag träffade min sämre hälft. Vi stog och kika på fulla människor en sväng sen gled vi mot Dannie : )
Satt där en sväng och lyssnade på en alldeles för full Boo sen bar det av hemmåt.

Söndag : Vaknade sunt 3 och sen gled jag mot jobbet, men igår fick jag hjälp. Hahaha
Milla : " VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED ? Sopar du på mattan ? "
David : " Jaa, vad ska man göra då ? "

Hahah tror han lämnade hjärnan nån annanstans..

Sen tvingade jag karln att se Sex & the city filmen med mig : D Svin bra var den juu : D

Och idag har jag och Lollo köpt fiskar, Vitnos heter den ena : P

Snackade med min gammle vapendragare från gymnasiet : D Han kommer hem och hälsar på snart : D
Ska bli  sjukt kul : D Får dra en reunion den helgen : D Sjuuukt kul : D


Ne nu ska man vel sova tror jag..

So long suckers ; )


| Maniak ||- säger:

har du en dator i närhete till att börja med

-|| Maniak ||- säger:

lr nej, vänta tänk inte ens på den frågan

Milla - ( I'm not an artist, I'm a fucking work of art.! ) säger:

HAHAHAHA

- Milla - ( I'm not an artist, I'm a fucking work of art.! ) säger:

nej det är min tvättmaskin jag sitter vid nu



haha och Bosse påstår att jag är dum : D


Kommentarer
Postat av: Maniak

Inget påstående... REN FAKTA !

2008-10-13 @ 22:59:53
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: LowLow

"sämre hälft".. vem snackaru om? Du träffade ju mig(?) och det är ju jag som är en bättre version utav dig! haha

2008-10-13 @ 23:57:27
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0