Pattslag.!

Ja, vilket jävla pattslag. Nog för att jag visste att det var illa.. Men inte så illa.. Stackars människa, inte lätt att vara du !

Helgen, Bo låg ju på sjukan så vi var bara två tredjedelar av Bangerz trion. Meen vi överlevde ändå : P
i fredags var vi först hos Rasmus och sen blev det Satin. Helt okej kväll..

Lördagen flängdes man runt hit och dit och sen ut till Nora..

Söndagen blev det till att jobba och greja.

Igår blev det också en massa flängandes runt.. Tänk vad man flänger runt, utan egentliga mål. Men allting kan inte vara planerat till tusen jämt : P



Tänk om man var en fluga..
Vilket meningslöst liv egentligen. Visst att flyga omkring utomhus i det fria och bara glida, men helt plötsligt en dag begår man det största misstaget någonsin.. Man flyger in i någons hus. Om man inte blir ihjäl - slagen så spenderar min tiden flygandes runt på samma ställe.. Försöker flyga ut genom samma fönster tusen gånger, försöker ta sig genom taket lika många gånger.. Allt för att försöka komma ut igen.. Fatta vad ont i huvudet man måste ha då. Det kan inte vara lätt att flyga med huvudvärk altså, plus att man bara fortsätter flyga med huvudet före in i allt. Och sådär håller man på tills man antingen blir ihjäl-slagen, dör av sig själv eller så kanske man lyckas smita ut genom ett fönster eller en dörr.. Men där ute väntar ju alla fåglar som iaf äter upp en efter ett tag. Kul liv lixom..

Fick lite skäll nyss av Bo, jag glömde ju det som han tycker är viktigast med att vara fluga.. Man får ju äta massa bajs..
Så nu hoppas jag att han har fått sitt behov tillfredsställt.!!

Nej, nu var det slut tänkt om flugor för idag..


Och för att återigen citera min mamma : Stör aldrig den som gräver sin egen grav.!

Nu ska jag dra mig mot Sherwood skogen oc försöka luska ut vad dagen har för planer för mig..

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

Tuuung äru Milla-Slemhinna :D 100.000 flugor kan bara inte ha fel - BAJS ÄR GOTT !!!

2008-10-07 @ 16:39:20
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0